הספר [לא ספר קריאה חחח] בא לאסוף אותי מהדירה של ההורים שלי [חחח כבר התרגלתי לכתוב הדירה של ההורים שלי חחח, צריכה להתרגל לזה שזאת גם הדירה שלי] 😊
אנחנו נוסעים עליו לדירה, יש לו דירה משלו ונוסף לזה מכונית משלו
הוא כזה מותקקקק!!!
כ"כ טעיתי לגביו
מה הוא עושה לי כזה לפני 15 דקות בפ"ל?, בשיחה האחרונה שלנו
"נסיכה מוכנה לפגוש ת'נסיך שלך?" כזה חמודדדדדדדד!!!, התכוון עלינו 😊
ומה הוא עשה לי כזה היום?
חוץ מזה חחח
כשעבדתי במספרה
נסע למספרה שבה אני עובדת עם קופסת קוראסונים ומה?
חחחח הוא בעצמו גמר חצי
אחר"כ חיכה לי שם ונתן לי חחחח טיפים בספרות וכשסיימתי לעבוד, הסיע אותי הביתה
נוסף לזה מתקשר ומתעניין כזה
הרבה אומרים לי כזה לא לסמוך עליו
כי יש מצב שאני אפגע עוד פעם
אבל הוא אחד שקוף כזה
הוא ממש לא נראה כמו אחד שעוד פעם יפגע בי
להפך
כמו אחד שהבין ת'טעות שלו ומתחרט
ועכשיו?
מפצה אותי על הפעמים שבהם נפגעתי ממנו 😊
בהצלחהה מאמיי תהני הכי בעולם
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/06/2007) בהצלחהה מאמיי תהני הכי בעולם
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉 😁
ת' מדהימות שלי =)
גמני אוהבת'כן המון
מדהימה שלי!!!
ואיי,כל-כך שמחה בשבילך
תהני איתו בובי שלי
אוהבת אותך
ת' בובית שלי =)
גמני אוהבת'ך
בהצלחה יפיופה!!!!
תני לעצמך עוד סיכוי
זה שבן אחר פגע או משהו' אחר זה לא אומר
להפסיק להתענין בבנים 😛
😁
אני חושב שאיחרתי...אם לא אז שיהיה בהצלחה בייבי....
אני שמח לשמוע אותך שמחה ומאושרת...😊
מואה
בובהה שליייי מקווה שהכל הלך טוב...
ואני שמחה שאת מאושרתתתתת 😊
איך היה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/06/2007) איך היה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרפת למורן..
איך היה באמת? 😊
שמחה בשבילך מאמממממיי...!!
ומצטרפת לרגי ונאפי..!!
אייך היה?!
ת' מושלמיםםם שלייייי 😁
היה מדהיםםםםםםםםם!!!
הואאאא כזהההההה חמודדדדדדדדדדד!!!
פשוט מושלם 😍
חזרתי היום בשעה 9:00 ממנו
הוא החזיר אותי הביתה, ישר עפתי לישון כי לא ישנתי בלילה 😁
התעוררתי לפני 40 דקות בערך
סתם כזה דיברנו בלילה וזה
הוא אחד שהיו לו פול בנות ולהעביר לילה עם מישהי לבד?
מישהי לא מהמשפחה שלו?
רק בדיבורים?
ממש לא מתאים לו
אבל הוא החליט שאיתי העניינים ילכו לאט לאט
כי הוא רוצה להכיר אותי יותר טוב בשביל להתקדם הלאה
חמודדדד!!
שמחה שנהנת בובה