מאמי, אני שמחה לשמוע שהלך יפה!!
שהיה בהצצלחה ((((:
יאה..
פשוט גבר -גבר!
ללכת לאט לאט,כל הכבוד לו
שמחה שנהנת,
היית צריכה את זה =]
אוהבת אותך מאמי שלי
ותיהי מאושרת
ת' יפה שלי ובאמת הייתי צריכה את זה 😁
גמני אוהבת'ך
אנחנו צרכות לדבר !!
!!
!!
שולחת לך הודעה במסן בייבי 😊
יאא יפה שלי איך אני שמחה שהיה לך כיף 😊
הכי חשוב שתיהיי מאווושרת נסיככה שלי😊
מאמיי אני שמחהה שהלךך לך טוב ונהנית!
מגיע לךךךךך!
אוהבתתתתת3>
ת' בובי 😁
גמני אוהבת'ךךךךך
הני מתוקה!
מקווה שלא תיפגעי יותר, לא מגיע לך! 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 15/06/2007) הספר [לא ספר קריאה חחח] בא לאסוף אותי מהדירה של ההורים שלי [חחח כבר התרגלתי לכתוב הדירה של ההורים שלי חחח, צריכה להתרגל לזה שזאת גם הדירה שלי] 😊
אנחנו נוסעים עליו לדירה, יש לו דירה משלו ונוסף לזה מכונית משלו
הוא כזה מותקקקק!!!
כ"כ טעיתי לגביו
מה הוא עושה לי כזה לפני 15 דקות בפ"ל?, בשיחה האחרונה שלנו
"נסיכה מוכנה לפגוש ת'נסיך שלך?" כזה חמודדדדדדדד!!!, התכוון עלינו 😊
ומה הוא עשה לי כזה היום?
חוץ מזה חחח
כשעבדתי במספרה
נסע למספרה שבה אני עובדת עם קופסת קוראסונים ומה?
חחחח הוא בעצמו גמר חצי
אחר"כ חיכה לי שם ונתן לי חחחח טיפים בספרות וכשסיימתי לעבוד, הסיע אותי הביתה
נוסף לזה מתקשר ומתעניין כזה
הרבה אומרים לי כזה לא לסמוך עליו
כי יש מצב שאני אפגע עוד פעם
אבל הוא אחד שקוף כזה
הוא ממש לא נראה כמו אחד שעוד פעם יפגע בי
להפך
כמו אחד שהבין ת'טעות שלו ומתחרט
ועכשיו?
מפצה אותי על הפעמים שבהם נפגעתי ממנו 😊
איך דברים משתנים..אני באמת מקווה שהוא לא יפגע בך שוב..
הרי כבר אמרתי לך את דעתי עליו,אבל חח מי אני שיגיב על זה,בשורה תחתונה את הקובעת ואני מקווה שזו ההחלטה הכי נכונה בשבילך,הרי את יודעת לפגוע תמיד אפשר שוב,אני באמת מקווה שזה לא יקרה לא לך ולא לאף אחד,ושרק תהני ותאהבי ויהיה בסדר,שיהיה לכם בהצלחה.