פעם בוגד - תמיד בוגד ...
ככה או לא ?
תמיד האמנתי במשפט הזה
ועכשיו ? כבר לא יודעת .
לא מאמינה בזהה..
בנאדם באיזשהו שלב..משתנה..מתבגר... הכל משתנה..
הבנאדם משתנה או הסיטואציות ... ?
האמת? לפעמיים יש אנשים שבאמת
פעם בוגד-תמיד בוגד
ויש כאלה שמשתנים באמת,
כאלה שמבינים שטעוו
וללכן הם מתקנים את הדרך שלהם
ומצטערים על המעשה
הכול תלוי בבן-אדם עצמו
עד כמה הוא משקיע ביחסים
וכמה הוא אוהב את בת/בן הזוג
QUOTE (רגייי @ 15/06/2007) האמת? לפעמיים יש אנשים שבאמת
פעם בוגד-תמיד בוגד
ויש כאלה שמשתנים באמת,
כאלה שמבינים שטעוו
וללכן הם מתקנים את הדרך שלהם
ומצטערים על המעשה
הכול תלוי בבן-אדם עצמו
עד כמה הוא משקיע ביחסים
וכמה הוא אוהב את בת/בן הזוג
אהא..
הכול תלוי בבן-אדם עצמו
עד כמה הוא משקיע ביחסים
וכמה הוא אוהב את בת/בן הזוג
קחי מצב שהיית עם מישהו
הוא בגד בך
את יודעת את זה ואתם ביחד
האהבה שלו לא תשתנה
אין סיבה שהוא לא יבגוד שוב , לא ?
QUOTE (-שחרווניי- @ 15/06/2007) הכול תלוי בבן-אדם עצמו
עד כמה הוא משקיע ביחסים
וכמה הוא אוהב את בת/בן הזוג
קחי מצב שהיית עם מישהו
הוא בגד בך
את יודעת את זה ואתם ביחד
האהבה שלו לא תשתנה
אין סיבה שהוא לא יבגוד שוב , לא ?
מאמי
מה שהכי טוב
זה לדבר עם הבן-זוג
אולי הבגידה הייתה מתוך חולשה,דחף?
או הבחורה היא זאת שפיתתה.?
תנסי לברר,אל תשללי דברים
אם הם עדין ביחד
זה אומר שהוא אוהב אותה,
אבל זה להכיר את הבן-אדם
לדעת באמת מה יש לו בראש,
לדבר איתו ישירות
בלי סודות וכלום
ואני לא יודעת אם יש סיבה אם הוא יבגוד שוב,
הכול תלוי
עד כמה הוא מוכן שוב להחזיר את מה שהיה קודם
והאם הוא בגלל מוכן להיות באמת כמו קודם
מתוך חולשה ?
אם הוא בנאדם חלש
אז שוב תהיה לו חולשה
ומישהי תבוא והוא יבגוד שוב .
זאת רק אני שלא מבינה ?
QUOTE (-שחרווניי- @ 15/06/2007) מתוך חולשה ?
אם הוא בנאדם חלש
אז שוב תהיה לו חולשה
ומישהי תבוא והוא יבגוד שוב .
זאת רק אני שלא מבינה ?
אממ...
תשמעי מאמי
אי-אפשר לדעת את סיבות הבגידה
רק אם הוא באמת מוכן לספר למה הוא בגד
אי-אשפר לדעת אם הוא שוב יבגוד
באמת שלא..:|
אבל..
אם האהבה שלו מספיק חזקה אל החברה שלו,והוא מוכן לשנות את הכול
ולהתחיל מחדש
ומשקיע באהבה
לא נראה לי שהוא יבגוד,
כי לא סתם הוא ישקם את המצב בינו לבין החברה..
אני לא הכי יודעת מה להגיד לך
כי בכל אחת/אחד מאיתנו יש משו אחר בראש
כל אחד חושב אחרת
רוצה אחרת
ולדעתי הכי טוב לדבר עם הבן-זוג,להגיד לו מה מרגישים,
להגיד מה באמת חושבים על הבגידה
ולא לשבת ולבכות
אני לא יכולה להגיד לך
הוא כן יבגוד
ואני לא יכולה להגיד לך
הוא לא יבגוד
זה הכול תלוי בבן-אדם
עד כמה הוא יכול להחזיק את עצמו מבלי לבגוד
אבל למה לבגוד כאשר אוהבים?מה הסיבה האמיתית?
לפעמיים אולי כי לא מקבלים אהבה שרוצים ...ואז צריך לשנות ולהשקיע ביחסים כדי שלא יקרה שוב...
לפעמיים אפשר לצפות בגידה,
כשאר בן-זוג לא מעניין כל-כך
אין לו כוח בשביל שומדבר
הוא לא משקיע כמו קודם
ואז צריך לדבר איתו,לברר מה באמת קורה לו
כמה שיותר מוקדם לדבר,ככה יותר טוב
אני חושבת...
שמישהו שבוגד פעם אחת-יבגוד תמיד..
לדעתי הסיבה של הבגידה לא ממש משנה..
כי שום דבר לא מצדיק את זה !
אני חושבת...
שמישהו שבוגד פעם אחת-יבגוד תמיד..
לדעתי הסיבה של הבגידה לא ממש משנה..
כי שום דבר לא מצדיק את זה !
למי שיש את האומץ לעשות את זה יהיה לו את האומץ תמיד ,
אבל אני לא מכירה את המקרה ,
אולי יש כאלה שמטעויות לומדים? \:
סתם הבהרה
אין פה שום מקרה מאחורה ...
QUOTE (רגייי @ 15/06/2007) האמת? לפעמיים יש אנשים שבאמת
פעם בוגד-תמיד בוגד
ויש כאלה שמשתנים באמת,
כאלה שמבינים שטעוו
וללכן הם מתקנים את הדרך שלהם
ומצטערים על המעשה
הכול תלוי בבן-אדם עצמו
עד כמה הוא משקיע ביחסים
וכמה הוא אוהב את בת/בן הזוג
איתה
יש ויש.