בוגד פעם אחת..יבגוד תמיד!!!!
אין שום הצדקה לבגידה..!
זה הדבר הכי שפל שיש בעולם!!!!!
ואם חס וחלילהה לי יקרה מצב כזה
אין מצב אני אסלח..
האמון בבנאדם יירד..
וזה כבר לא יהיה כמו פעם!!!
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 15/06/2007) למי שיש את האומץ לעשות את זה יהיה לו את האומץ תמיד ,
אבל אני לא מכירה את המקרה ,
אולי יש כאלה שמטעויות לומדים? \:
!!!
לא חייב....
לדעתי,
יש אנשים שעד שהם לא טועים הם ממשיכים להיות לא בסדר
וכשהם טועים ומבינים תטעות ומרגישים אותה על בשרם כמו שאומרים
הם משתנים ומנסים להיות טובים יותר.
ויש אנשים שזה פשוט יותר חזק מהם. אנשים חלשים.