פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש פריקה מסוימת...

פריקה מסוימת

✍️ רגייי 📅 14/06/2007 21:42 👁️ 326 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני כל-כך מתגעגעת אליו
למרות שאני לא רוצה
אני מרגישה אליו משו
למרות שזה בלתי-הגיוני

החיוך שלו,
המבט שלו,
העיניים שלו,
הקול שלו,
הצחוק שלו,
הדיבורים איתו,
והוא,

ובכלל אני מתגעגעת אליו..

אבל למה דווקא הוא? למה..?.:\
כמה קשה האהבה.
אבל בלעדייה?
אנחנו כלום!..

זוכרת את הפעם האחרונה שידיברנו,צחקנו,ופשוט היינו יחד
ונראה לי
שזאת הייתה גם הפעם האחרונה.. 😢

פריקה
מתוך אכזבה מסוימת
במי מדובר בייבי שלי?
ממי!?
את מדברת על אותו אחד שהבאת לו ת'חיבוק?!?
גם אם כן וגם אם לא..!
את יודעת שבסופו של דבר הכל קורה לטובה!!
וזה עדיין לא הסוף..!
מי הבטיח לךך שלא תהיוו ביחדדדד?!?
QUOTE (ילדונות_17 @ 14/06/2007) במי מדובר בייבי שלי?
אחד..שגדול ממני ב 10 שנים
שנינו מרגישים משו
אבל..
איכשהוא זה לא מסתדר..:\
או שלא צריך להסתדר


שנששן -יפה שלי..
כן זה אותו אחד..


אוהבת אותכןן
מאמי שלי רוצה לפרט לי קצת יותר במסן?
יש לי די הרבה ניסיון בדברים האלה
QUOTE (ילדונות_17 @ 14/06/2007) מאמי שלי רוצה לפרט לי קצת יותר במסן?
יש לי די הרבה ניסיון בדברים האלה
טוב בובי, אני אדבר איתך
ובאותו זמן נעזור לך בלוח הזמנים =]
אם זה הוא..
אז אניי חושבתת שאם שניכם מרגישים משהו!
אין סיבה שלא תהיו ביחדד!!
אז מה אם הוא גדול מימך ב-10 שנים?!
זה מה שאמא שלי מנסה לשדך לי חחחחחחח
היא כל הזמן אומרתת שהבחור צריך להיות יותר
בוגררר מבחינת גיל,והתנהגות!!
גם לדעתי..קשר כזה הוא יותרר נכון
יותר אמיתי ויותר מבוסס מאשר קשר
אחר..של ילדים,ושל נוער...!
לדעתיי!!
את תילחמי על האהבה הזאתת...
או הרגש הזה!!
את לא תוותרי..!
אני לא מסכימה לךך רגינוש שליי!!
אוהבת אותך!!
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) אם זה הוא..
אז אניי חושבתת שאם שניכם מרגישים משהו!
אין סיבה שלא תהיו ביחדד!!
אז מה אם הוא גדול מימך ב-10 שנים?!
זה מה שאמא שלי מנסה לשדך לי חחחחחחח
היא כל הזמן אומרתת שהבחור צריך להיות יותר
בוגררר מבחינת גיל,והתנהגות!!
גם לדעתי..קשר כזה הוא יותרר נכון
יותר אמיתי ויותר מבוסס מאשר קשר
אחר..של ילדים,ושל נוער...!
לדעתיי!!
את תילחמי על האהבה הזאתת...
או הרגש הזה!!
את לא תוותרי..!
אני לא מסכימה לךך רגינוש שליי!!
אוהבת אותך!!
כמה אני אוהבת אותך שנינייי שלי!..
מילים שלך ממש מעודדות

פשוט אני לא יודעת איך להתנהג במצב הזה..:|
אני לא יודעת איך להגיב,
כרגע הוא בחו"ל
שיהנה קצת...!..

אבל כל-כך בא לי שהוא ידע מזה..
רק לא יודעת מתי תיהיה לי הזדמנות באמת לדבר איתו

ומכתב לכתוב ..
זה ילדותי..:|

אוהבת אותך נסיכה שלי
QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) אם זה הוא..
אז אניי חושבתת שאם שניכם מרגישים משהו!
אין סיבה שלא תהיו ביחדד!!
אז מה אם הוא גדול מימך ב-10 שנים?!
זה מה שאמא שלי מנסה לשדך לי חחחחחחח
היא כל הזמן אומרתת שהבחור צריך להיות יותר
בוגררר מבחינת גיל,והתנהגות!!
גם לדעתי..קשר כזה הוא יותרר נכון
יותר אמיתי ויותר מבוסס מאשר קשר
אחר..של ילדים,ושל נוער...!
לדעתיי!!
את תילחמי על האהבה הזאתת...
או הרגש הזה!!
את לא תוותרי..!
אני לא מסכימה לךך רגינוש שליי!!
אוהבת אותך!!
כמה אני אוהבת אותך שנינייי שלי!..
מילים שלך ממש מעודדות

פשוט אני לא יודעת איך להתנהג במצב הזה..:|
אני לא יודעת איך להגיב,
כרגע הוא בחו"ל
שיהנה קצת...!..

אבל כל-כך בא לי שהוא ידע מזה..
רק לא יודעת מתי תיהיה לי הזדמנות באמת לדבר איתו

ומכתב לכתוב ..
זה ילדותי..:|

אוהבת אותך נסיכה שלי
אהה ההוא בחו"ל..
את יודעת מתי הוא חוזר?!
אייך שהוא חוזר..
את הולכת לדבר איתו..!
נכון שזה מוזר..
וקשה,בכל זאת פער גילים גדול..
ואת תפחדי שהוא יחשוב שאת ילדותית וכו'..!
אבל כשאת הולכת לדבר איתו..
תשימיי את כל החששות והפחדים בצד!!!
ופשוט תדברי איתוו מלב אל לב..!
ושהלב שלךך מדבר..?!
אין דבר יותר יפה מזה בעולםם!
יש לךך לב זהבבבב....!!
אניי סומכתת עלייךך.רגינהה את מדההימה!
ואני יודעת..שהואא מרגיש בדיוק כמוך!!
תחושהה שליייייי😊

ואיממממממ אני אוהבתתתתת אותךךךךךךך יותרר!!!!!!
אוהבתתתתתתת 😁
למה לא מסתדר מאמי?
את יודעת מה אני חושבת
מעבר לזה אני שולחת לך
אלף חיבוקים ענקיים
ופה בשבילך תמיד
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) אם זה הוא..
אז אניי חושבתת שאם שניכם מרגישים משהו!
אין סיבה שלא תהיו ביחדד!!
אז מה אם הוא גדול מימך ב-10 שנים?!
זה מה שאמא שלי מנסה לשדך לי חחחחחחח
היא כל הזמן אומרתת שהבחור צריך להיות יותר
בוגררר מבחינת גיל,והתנהגות!!
גם לדעתי..קשר כזה הוא יותרר נכון
יותר אמיתי ויותר מבוסס מאשר קשר
אחר..של ילדים,ושל נוער...!
לדעתיי!!
את תילחמי על האהבה הזאתת...
או הרגש הזה!!
את לא תוותרי..!
אני לא מסכימה לךך רגינוש שליי!!
אוהבת אותך!!
כמה אני אוהבת אותך שנינייי שלי!..
מילים שלך ממש מעודדות

פשוט אני לא יודעת איך להתנהג במצב הזה..:|
אני לא יודעת איך להגיב,
כרגע הוא בחו"ל
שיהנה קצת...!..

אבל כל-כך בא לי שהוא ידע מזה..
רק לא יודעת מתי תיהיה לי הזדמנות באמת לדבר איתו

ומכתב לכתוב ..
זה ילדותי..:|

אוהבת אותך נסיכה שלי
אהה ההוא בחו"ל..
את יודעת מתי הוא חוזר?!
אייך שהוא חוזר..
את הולכת לדבר איתו..!
נכון שזה מוזר..
וקשה,בכל זאת פער גילים גדול..
ואת תפחדי שהוא יחשוב שאת ילדותית וכו'..!
אבל כשאת הולכת לדבר איתו..
תשימיי את כל החששות והפחדים בצד!!!
ופשוט תדברי איתוו מלב אל לב..!
ושהלב שלךך מדבר..?!
אין דבר יותר יפה מזה בעולםם!
יש לךך לב זהבבבב....!!
אניי סומכתת עלייךך.רגינהה את מדההימה!
ואני יודעת..שהואא מרגיש בדיוק כמוך!!
תחושהה שליייייי😊

ואיממממממ אני אוהבתתתתת אותךךךךךךך יותרר!!!!!!
אוהבתתתתתתת 😁
כן,אבל לא נעים לפול על הראש שלו
ישר אחרי חו"ל
הוא חוזר שבוע הבא
או יום שבת הזה נראה לי..

ואם הוא פגש שם את אהבת חיו?.
והוא הוא מצא לו שם חברה
וחזר איתה לארץ?

קודם לפחות לראות אותו..
ואז לדבר..

אוהבת אותך נסיכה שלי!
תודה על הכוללללללל
QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) למה לא מסתדר מאמי?
את יודעת מה אני חושבת
מעבר לזה אני שולחת לך
אלף חיבוקים ענקיים
ופה בשבילך תמיד
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי שלי,
לא יודעת למה לא מסתדר..:\
כנראה יש סיבה מלמעלה

אוהבת אותךך הרבהה הרבה

מואה..3>
מאמי הדברים יסתדרו לאט לאט את תראי
כאן בשבילךתמידי 😊
אוהבת אותך!
מקווה שיסתדר =]

אוהבת אותך חופיתיי שלי!!
אוי..:\
הוא חוזר מחר לארץ..:|
איך בא לי לחבק אותו,לרוץ אליו
והלגיד לו:
אני אוהבת אותך..

ואולי זאת סתם הרגשה של אהבה?
אולי זה באמת הכול אשליה.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך