QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) אוי..:\
הוא חוזר מחר לארץ..:|
איך בא לי לחבק אותו,לרוץ אליו
והלגיד לו:
אני אוהבת אותך..
ואולי זאת סתם הרגשה של אהבה?
אולי זה באמת הכול אשליה.
שנששןן שלי??.
אני מקווה באמת שיהיה בסדר,
רק אין לי מושג איך פתאום אני אדבר איתו וזה..
כי יש לי הרגשה לא טובה,
כאילו הוא נסע לחו"ל להיפגש עם מישהי
או לחפש כלה..:\
למרות שלי הוא אמר,
אני נוסע לחופש לחבר שלי..
ועוד במבט כזה..
"כמה אני אתגעגע"
טוב,נראה,עוד נתקשר אליו
אוהבת אותך
את רואה?!?
הוא הלך לחבר שלו.!
והואאאא מתגעגע אלייך המון!
אפילו את שמה לב לזההה!!
בע"הה תדבריייי איתו!
והכלל יהיה בסדר!
אוהבבבבבת אותך!
אולי זו הדלקות שתעבור?
מאמי יוצא לך להיפגש איתו?
נשאר בינכם קשר כלשהו?
יפתי..
מה שאני יכולה רק לומר לך זה ש אני איתך
בכל מצב ובכל תקופה
וכמו שאמרתי לך אי אפשר לדעת את נסתרי האל
ואולי זה יסתדר בסוף...
אוהבת אותךך עד הירחחח
ובחזרה 😛
ליאורי שלי- אוהבת אותך גם מלכה !..,וההכוללל ביידי האל,צודקת!..
נשמה שלי!..
קרנו'ש-כן יצא לנו להיפגש הוא עוד צריך לבוא,לסגור עניניים אחרונים עם התשלומים וכאלה..
ומי יודע?
אולי באמת הדלקות שתעבור,אבל בינתייים אי-אפשר לדעת:|
אוהבת אותך מאמי שלי.!
שנשןןן -נסיכה שלי?.אני מקווה שיהיה בסדר,
נקווה לטוב,
ואם לא טוב,סימן שזה לא הסוף
אוהבת אותך יפה שלי