תמיד רוצה לישון
גמורה מעייפות בגלל העבודה הזאת
ומה?!
זה סה"כ מ-16:00 עד 20:00
בקושי יש לי כוח לצאת עם חברות וידידים
ועובדת?
כבר 3 ימים, כולל ת'יום
אתמול לא הייתי בעבודה, היא אמרה לי שמסתדרת, רק אתמול
זאת עבודה במספרה
כ"כ הרבה לקוחות
אנחנו עובדות שם ארבעה [כולל ת'ספרית הראשית, אותי ועוד 2 בנות שעוזרות איתי.. לה]
אני עייפה מתה
אני עבדתי ודי הרבה פעמים בחיים שלי
אבל אף פעם לא הייתי מתעייפת בצורה הזאת
בקושי אוכלת, בקושי שותה
הודיה מאמי
תארגני לעצמך את היום
תעשי לוח זמנים
בוקר,צהריים ,ערב ולילה
את חייבת לסדר את כל הסידורים,עבודות וכל מה שיש מסביב
ולעשות לו לוח זמנים
תעשי את זה בדרך נכונה ומדויקת
כדי שתספיקי גם לנוח,לשתות,לאכול
לעבוד
ובעיקר לבלות
אני בטוחה שאת תצליחי
אל תוותרי כל -כך מהר!!
אוהבתת אותך
כמו שרגיי שלי אמרה..
תארגני את היום שלך..
תנוחיי לפני שאת הולכת לעבודה כדי שלא
תהיי עייפה !!
ושתחזרי לבית תוכלי לצאת עם חברות..
כי זה גם חשוב לצאת לבלות!!!
ותאכלי,ותשתי גם לפני שאת הולכת
ותקחיי איתך בתיקק פרוסה או משהו!
ובקבוק מיים...!
חחחח אני נשמעת כמו אמא שלי
שמדברת לפני שאני יוצאת לעבודה😊
אבלל היא בהחלט צודקת!!!
שיהיהה המון בהצלחה בעבודדדדה מאמיי!!
לא להתייאש ישששש עוד חופש ארוך לפנינוווו!
אוהבתתתתתת
מאמי אין מה לעשות
אם את צריכה את הכסף הזה
זה חשוב תתני מעצמך
יהיה טוב את תיראי
תהיי חזקה והכל יסתדר
מעבר לזה מסכימה עם התגובות מעלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' מדהימות שלי
מקווה שבעתיד אני אצליח לסדר ת'לוח הזמנים שלי
QUOTE (ילדונות_17 @ 14/06/2007) ת' מדהימות שלי
מקווה שבעתיד אני אצליח לסדר ת'לוח הזמנים שלי
למה בעתיד?
תתחילי כבר עכשיו
דווקא עכשיו את צריכה את התכנון הזה
ברגעים שאת מתחילה לעבוד
ואת צריכה גם לשתות לאכול
ויש לך צורך בלבלות ולנוח
זה הזמן מאמי
אל תמשיכי את זה..
בהצלחה=]
ואם משו,אני יכולה לעזור לארגן לך
נ.ב אני הילדה הכי הכי מאורגנת בכיתה,מבחינת זמנים
כי בחדר יש לי בלאגן מטורףף 😛 😁
אוהבת אותך
חחחח ת' בובי
גמני אוהבת'ך
אני רצינית!..
אני אעזור לך,אין לי בעיה
אוהבת אותך
אין מה לעשות מאמי זה עבודה ואת בחרת את זה כי את צריכה כסף..
תנוחי לפני העבודה תאכלי תשתי לפני..
תסדרי את היום שלך כמו שצריך
אוהבת אותך
הודיה מאמי
אני מקווה שהכול הסתדר לך =]
ואם משו,תגידי לי,
נעשה איתך את הלוח זמנים לפי שעות..
כי נתתתי לך רק טיפים!..
ואני מקווה שעזרתי .. 😉
אוהבת אותך (=
עזרת בייבי 😉
ת' מותק
גמני אוהבת'ך =]
ד"א היום קיבלתי ארוחה עד המספרה 😛
אוחחח כפרה עליווו!
נסע למספרה שבה אני עובדת עם קופסת קוראסונים ומה?
חחחח הוא בעצמו גמר חצי
כפרה על השמן הזה =)
אחר"כ חיכה לי שם ונתן לי חחחח טיפים בספרות וכשסיימתי לעבוד, הסיע אותי הביתה
גמני אוהבת'ך