QUOTE (ילדונות_17 @ 15/06/2007) ד"א היום קיבלתי ארוחה עד המספרה 😛
אוחחח כפרה עליווו!
נסע למספרה שבה אני עובדת עם קופסת קוראסונים ומה?
חחחח הוא בעצמו גמר חצי
כפרה על השמן הזה =)
אחר"כ חיכה לי שם ונתן לי חחחח טיפים בספרות וכשסיימתי לעבוד, הסיע אותי הביתה
גמני אוהבת'ך
יאהה..איזה מדהים הוא!..
בהצלחה לך איתווו בובי שלי
אוהבת אותך





