סיימה את הבגרות אחרי שעה?!
והיא מאושרררררררררת?!
חח דיי איזה מצחיקה אני היום(:
לא נראה לי..
גמני שנה שעברה סיימתי תוך שעה
קיבלתי 89
תקווי לטוב
3>
אמממ איזה כייפ לך שסיימת..
אניי יום שני עושה בגרותת נקווה שייהיה בסדר!!
בע"ה..!
איייך היה לךך?!?
על כמה הגישו אותך..!?
QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) לא נראה לי..
גמני שנה שעברה סיימתי תוך שעה
קיבלתי 89
תקווי לטוב
3>
נהנה עברתי אותך בנקודה😛
אבל אני ישבתי עד הרגע האחרון חח
כמו שנשןן ...
גם אני ביוום שני ! 😢
נקווה שיהיה טווב !!
אין לי מושג
אבל איך היה? קל?
אני כמו טיפשה עניתי על אפשרות א' במקום ב' חחח
אז זה ביזבז לי זמן כשתיקנתי..
וחיכיתי שהמורה תענה לי על שאלה...
חחחח וגם אני יצאתי מאושרתתתת =] נקווה לטוב.
יאא רגינה, כריס כזה ציון בהיסטוריה?😮
יש דבר כזה?!?! 😕
קארין איך היה לך?
קל?
QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) לא נראה לי..
גמני שנה שעברה סיימתי תוך שעה
קיבלתי 89
תקווי לטוב
3>
חחח את אומרת שזה ציון לא טוב כאילו?
- בהצלחה לכוללכם -
QUOTE (_קרנוש_ @ 14/06/2007) יאא רגינה, כריס כזה ציון בהיסטוריה?😮
יש דבר כזה?!?! 😕
קארין איך היה לך?
קל?
חחח איזה סטלנית אני באמאשלי.
היה קל , אבל יקרה לי בדיוק כמו שקרה לי במגן אני יודעת..
יצאתי אחרי שעה , עשיתי הכל .. ולשם שינוי יצאתי בהררגשה טובה וקיבלתי 40 חחחחחחחחחחח
הגישו אותי על 60
QUOTE (_קרנוש_ @ 14/06/2007) יאא רגינה, כריס כזה ציון בהיסטוריה?😮
יש דבר כזה?!?! 😕
קארין איך היה לך?
קל?
חח זהו גם אני הייתי בשוק..
אבל תכלס בבגרות הם יותר כאלה מוותרים...לרוב
QUOTE (Kariniiii @ 14/06/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 14/06/2007) יאא רגינה, כריס כזה ציון בהיסטוריה?😮
יש דבר כזה?!?! 😕
קארין איך היה לך?
קל?
חחח איזה סטלנית אני באמאשלי.
היה קל , אבל יקרה לי בדיוק כמו שקרה לי במגן אני יודעת..
יצאתי אחרי שעה , עשיתי הכל .. ולשם שינוי יצאתי בהררגשה טובה וקיבלתי 40 חחחחחחחחחחח
הגישו אותי על 60
מקווה שיהיה לך ציון טוב (:
ומה הסטלה הזאת?
שתפי אותנו בשמחה שלך 😛
לי הייתה מתכונת היום..
יצאתייייי בהרגשה מזה טובההה.!
נקווהההה שאני אקבל ציון טוב בע"ה.!
ושניר..נהנהנ בע"ה יום שני אנחנו נסיים עם היסטוריה לתמייידדדדדדדדד!!!
😂
QUOTE (_קרנוש_ @ 14/06/2007) יאא רגינה, כריס כזה ציון בהיסטוריה?😮
יש דבר כזה?!?! 😕
קארין איך היה לך?
קל?
חח כן יש ציון כזה
כי בגרות הרבה יותר קלה מהמגן
זה שאלות לעניין
בלי יותר מיידי הרחבה ופירוט
והבחירה
זה דבר נחמד כשיש לך אפשרויות בחירה