איאיאיאיאיי קולולולו
גמניייייייייי מאושרתתתתתתתתתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח...
גמני!
חחח אפילו הלכנו היום עםז'א ועוד חברה למושבה הגראמנית בחיפה אם אתם מכירים..למסעדה אחת.. חח עישנו נרגילה..😊
QUOTE (Kariniiii @ 14/06/2007) סיימה את הבגרות אחרי שעה?!
והיא מאושרררררררררת?!
חח דיי איזה מצחיקה אני היום(:
חחחח את לא היחידה
סיימתי אחרי 45 דקות ;\
למרות שישבתי עוד חצי שעה ככה סתם כי היה מצחיק עם הבוחנת [ ;
והלך לי מצויייין ;] מקווה ל90 ;P [בע"ה 55555 ] חחח
חחח אני יצאתי אחריה שעה ועשרים דקות ככה . .
וגם אני יצאתי מאושר D:
הלך לי לא רע בכלל 😊
מקווה ל +85 .
קאאאארין . . את בכיתה י' ?!? 😮 😮 😮
או מיי גאדדדד . . הייתי בטוח את יא'-יב'.
קארינו'ש את האמת גמני
חשבתי כמו רונן חח😊
אבל קבלי זאת כמחמאה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*