פאקקק אני לא יכול יותר עוד מעט הבגרות בהיסטוריה!!!
והלב שלי פועם יותר חזק מלב של כלב שיש לו פעימה כפולה!!!
אני כולה אקטיבי סופררררר לא יכול שבת ברוגעעע כולי כברר מת לעשות את זה ולסיים עם זהההההההההה
אני לפני המבחן קונה לי איזה 3-4 XLLL
מסיים הכול תוך כדיי ואז בכלל חחח אני יהיה אקטיבייי
יאלה שיגיעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
נ.ב
בהצלחה לכולם!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אווותי .
רקק אל תיהיה ככה בבגרות ואל תעשה אותה מהר מדי !! $
חחח בהצלחחחחחחחות לנוו (:
אני כולי באקסטזהה מטורפת חחח,טוב זזתי לקרוא קריאה אחרונה ביסיוןןן
בלגןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
תום בהצלחה =]
אתה תראה ,המבחן יעבור כל-כך מהר שאפילו לא תשיים לב
כי יש הרי בחירה רחבה במיוחד
אל תיהיה בלחץ!..
אם למדת טוב,וקראת את הסיבות להכול ואתה יודע
אין לך אפילו ממה לדאוג
בהצלחהה 😊
אני היחידה שלא למדתי? 😂 😊
יא תוווומייייייייייי תוםם בהצלחה מאמי שלי אמן תעבור את זה !
בלי לחץ!!
ובהצלחה לכולללללללם
חחחחחחח מטוררףף, תירגע !
כולה בגרות בהיסטוריה ;]
בהצלחה מאמי !
קרינייי את לא שפויה בובה, תתכוננניייייייייי !
חעחע
בהצלחה לכולםםםםםםם :]
QUOTE (HeNNNNNNN @ 14/06/2007) חחחחחחח מטוררףף, תירגע !
כולה בגרות בהיסטוריה ;]
בהצלחה מאמי !
קרינייי את לא שפויה בובה, תתכוננניייייייייי !
חעחע
בהצלחה לכולםםםםםםם :]
לספר לך למה אני לא לומדת?
אצלנו בבצפר יש גם מתכונת וגם מגן.
במתוכנת נכשלתי
במגן נכשלתי
ובמגן החוזר נכשלתי
חח בשביל מה ללמוד?
אינעל ראבק.
חח
גם כשלמדתי ויצאתי עם הרגשה הכי טובה נכשלתי ..
אין טעם(:
חח קאריני חמודה שכמתוך לא נורא,יש מועד חורף חחח
וקחו בדיחה חח
במהלך ביקור במוסד פסיכיאטרי, אחד מהמבקרים שאל את המנהל:"על פי אילו קריטריונים אתם קובעים מי צריך לאשפז פה?"
"ובכן" אמר המנהל "אנחנו ממלאים אמבטיה במים ומציעים לחולה כפית,כוס ודלי ומבקשים ממנו לרוקן אותה. על פי אופן בו הוא מחליט לבצע את משימתו, אנחנו מחליטים אם לאשפזו או לא"
"אני מבין" הגיב האורח "בן אדם נורמאלי היה משתמש בדלי, שהוא יותר גדול מהכוס והכפית"
"לא" ענה המנהל " בן אדם נורמאלי היה מוציא את הפקק. מה אדוני מעדיף? חדר עם אפשרות לקבלת אורחים או בלי?"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תום אתה אחד האנשים עם האדרנלין הכי גדול
וגבוהה שקיים חחחחחח קבל זאת כמחמאה
ואיי גמני כבר מתה לסיים עם זה
אני לחוצה כמו טמפון סליחה על הדימוי אבל ממש ככה
אחרי זה אני אהיה כל כך שקטהה
ואיי רק לסיים עם זהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תום אתה אחד האנשים עם האדרנלין הכי גדול
וגבוהה שקיים חחחחחח קבל זאת כמחמאה
ואיי גמני כבר מתה לסיים עם זה
אני לחוצה כמו טמפון סליחה על הדימוי אבל ממש ככה
אחרי זה אני אהיה כל כך שקטהה
ואיי רק לסיים עם זהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחח אני ילד שלא אקשן ושטיות ובלאגן מהיסוד שלי חחח קשה לי לחיות חיים שקטים אני אוהבב אנדלרנין בטירוףףףףף חחחחחח.
כן פאק רק לסיים עם זההההההההה
ואני גם ילד שכולם אומרים שהוא סטלן לטובה חחחחחח יש לי יציאות ושטיות ודברים שאף אחד לא מבין חחחח
סטלן זהו שמי השני😊 חחח 😛
חחחחחחחחח
סטלניישןןן😊 שכל החיים תהיה ככה
ושיהיה לך טוב זה בריא😉
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 14/06/2007) חחחחחחחחח
סטלניישןןן😊 שכל החיים תהיה ככה
ושיהיה לך טוב זה בריא😉
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה רבה😊
ושגם לך יהיה בהצלחה בהכול ושהכל יסתיים עם חיוך ושנצחק על זה שנסיים😊
חחח
בהצלחההה!!
אני בטוחה שתעברוו את זה בלי בעיוותת!!
בהצלחה לכולם
זה כולה בגרות בהיסטוריה זה הכייייייייייייייי קל חחחח
אחותי הקטנה מזה חורשת מסכנה אבל שתיהיה ליבריאה יש לה שכל
אז בהצלחה לכולם ולא להיכנס ללחץ ,ואם אתם נכנסים ללחץ בזמן המבחן שתו מים או תאכלו שוקולד