חחחח מכירה אתת הבדיחהה ששמו פה..
מצחיקה כל פעם מחדש.
חחחחחחחחחחחחחחח
ואימממ לי יש בגרות יום שניי..
כל מי שיששששש לו היוםםםם שיהיה לוו
המוןן ב=ה=צ=ל=ח=ה..!@#$
אני סומכתתתתתת עליכםם!!
אל תיכנסוו ללחץץ..
הכל יהיהה בסדרר ותעברו את זה כמו גדולים!
אוהבבבבבבבתתתתת אותכםם😊
הלוואי עלי את הבגרות שלכם
חכו תגיעו ל י"א
בהצלחה אל תהיה לחוץ! יהיה טוב
חחחחחחח תום
אני אוהבת את הסטלה הזאת שלך
והיציאות האלה
איך הייתה הבגרות?
QUOTE (_קרנוש_ @ 14/06/2007) חחחחחחח תום
אני אוהבת את הסטלה הזאת שלך
והיציאות האלה
איך הייתה הבגרות?
😊
שמעתי שהית קלה רצחח עשו צחוק...
הייתה בגרות מילהה אחת הקלות!!!!יותר קלה מהמתכוהת שליי
פאקקק התחלתי לצחוק לבוחן בפניםםםם איזה בגרות קלה עשיתי לו מזה כתת מוגבלים ת'עושים צחוק בשביל החרא הזה חרשתי?!!?
אחרי שעה וחצי סייתמי עשרה דפיםם מלאים מפוצצים והלכתיי לא הפסקתי לצחוק ולהגיד מזה החרא הזה!!!!
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
והכי טוב שראיתי ת'נסיכה שלי אחרי אז בכלל יום שמח
אני מאושר ושמחחח אני כולי חיוכים מסטולללללללל חחח בהיי משמחההה
חחחחחחחחח איזה קרוע אתה
שמחה שהלך לך טוב XD
ווואוו חחח אפעם לא הייתי ככה לפני בגרות!
מאמי אני א חושבת שזה כ"כ חכםם לשתות ת'אקסלים האלה..
אחרי חצישעה בערך זה מביא אותך לדאון רציני בגלל הירידה החדה ברמת הסוכר!!
קיצורר..למרות שזה כבר לא רלוונטי-אל תעשה את זה פעם הבאה..
לטובתך מאמי..ותרגע..קבל עצה מאחת שמסיימת עם זה 😛
חעחעח
יאללה לילבב טווב בובייםם:]
אווווווווווווווווווווווהבת
-רעות-
תום מבטיחה לדאוג לך לטיפול חחחח סתםם😉
שכל החיים תהיה מאושרר
אני שמחה בשבילך והמון בהצלחה בהכללל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמע.. מילה שלי שאתה אחד החמודים ..
שמחה שהלך לך טווב . אפילו מעוולה .. אפילו מצויייין ..
ובסוף הצלחת עם הXLL? או בלעדיו ?
חחחחח (:
חחחחח😊😊
בסוף ותירתי על הXL לא רציתי לצאת כל עשר דקות להשתין