אין מה לשאול .
רק תגידו שאני יצליח לשכוח . . .
זה מה שאני צריכה 😢
אני איתך תמיד!!!
*חיבוק ענקייי*
את תראי שאת תעברי את התקופה הזאת
ואת תשכחי
לאט לאט אבל תשכחי...
מאמי את חייבת להיות חזקה
אם אין אפשרות להלחם
ואין אפשרות להיות יחד
את תשכחי אותו עם הזמן
זה באמת עניין של סבלנות
תתני לזמן לעשות את שלו
ואת תיראי שיהיה טוב
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
שולחת לך מלא חיבוקים נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי הלוואי והזמן יתן לך לשכוח לאט לאט..
אוהבת אותך!
😢
אני כל כך מקווה ....
נמאס לי
נמאס לי שלא משנה מה יקרה ביננו
הוא לא יצא לי מהראש
גם אם הוא יתנהג הכי מגעיל בעולם!!
מצב כמו שליי!!
אבל..אני יודעת שהזמן יעשה את שלו!
ואניי מקווה שיהיה לךך טוב!
כמו שאני מקווה שיהיה לי טובב!!
מגיד לךך הכי טובב שיש..
והטוב הזה יגיע בקרוב!
תני חיוךךךךךךךך...
הכל אבל ה=כ=ל לטובה!!!!!
אוהבת אותךך3>
ותמידדדד פה איתךך!
מואה ענקית!
שיר אחחחד היפים..
ומאמי קטן עלייך...
אני עם כולם
אני יודעת שהוא לא שווה 😢
ואני יודעת שהכי טוב יהיה בשבילי לשכוח אותו
אבל אני לא מסוגלת ולא נותנת לעצמי לשכוח
ובגלל זה אני גם לא מצליחה
אני מצטערת על כל רגע ורגע שבכיתי בגללו
אבל אני יודעת שזה עוד לא נגמר........
וכמה זמן כבר אפשר לחכות שזה יקרה?
הוא כבר ממזמן לא שם עליי בכלל ..
כנראה שזה מגיע לי על כל מה שאני עשיתי לו 😢
תמיד זה קורה לי. תמיד.
😊
תודה ..
מאמי התרופה הכי טובה לכאב הזה היא ז-מ-ן
הזמן מרפא את הפצעים ואת תיראי שעם הזמן את תרגישי יותר טוב!
אני מבטיחה לך!
מאמי שלי,
את חייב לנסות להתחיל לשכוח אותו..
באמת הוא לא שווה שתחשבי עליו אפילו עוד שניה..זה בזבוז זמן..!! חח
אני ממליצה שתבלי את הימים עם חברות שלך..
תצאי איתן לקניות, תיסעו לים, תלכו לטייל בפארק, תלכי לטיול עם המשפחה..
תעשי פעילויות כיפיות שיעזרו לך לא לחשוב עליו..
אבל לא לצפות שהכל יעבור ישר, כן..?
תהיה בטוחה, מאמי שלי, שעם הזמן...הכל יהיה בסדר..!! מבטיחה לך..!!!
את ילדה חזקה..אני מאמינה שאת תעברי את זה.. 😊
תמיד פה בשבילך אם את אי פעם צריכה..!!
אוהבת אותך המון..
מואהה
שיר כ"כ אבל כ"כ עצוב... יאוץ'.
ואת תצליחי.
אם רק תרצי בזה באאאאמת!!!!
הזמן יירפא את מכאובי הלב,
את תראי, שהכל כבר לא יהיה כואב.
רק תחייכי, ותפריחי את השממה
תתני לעצמך לשכוח מאותה האכזבה.
חחחחח סתם קטע קטן שייצא בספונטניות.
ממני אללייייך.
אני מאמינה שאתם צודקים.
ואני דיי אופטימית בעניין.
הבעייה שהוא מסתובב עם כל החברים שלי שאני תמיד איתם
אז זה דיי קשה להתנתק
אבל כמו שאמרתי
אני יצליח לשכוח , אני יודעת.
מקווה שיעבור לי מהר
פשוט לפעמים באים לי התקפי הגעגוע
שהכי מעצבנים =/
אוהבת אותכם נורא ותודה!
QUOTE (ילדהמשומשו @ 14/06/2007) אני מאמינה שאתם צודקים.
ואני דיי אופטימית בעניין.
הבעייה שהוא מסתובב עם כל החברים שלי שאני תמיד איתם
אז זה דיי קשה להתנתק
אבל כמו שאמרתי
אני יצליח לשכוח , אני יודעת.
מקווה שיעבור לי מהר
פשוט לפעמים באים לי התקפי הגעגוע
שהכי מעצבנים =/
אוהבת אותכם נורא ותודה!
מאמי אני כ"כ מכירה את זה..!
גם אני דיי אופטימית.ובטוחה שהכל יעבור לי
אבל לפעמים אני נופלתתתת..
ונשברת ומתגעגעת כ"ככ,ולפעמים..
אפילו בוכהה מדיי פעם..!!
אבל, אני יודעת שאין מה לעשות
אין מצב ביננו..הוא מזמן שכח..
וזה מה שאני, ואת צריכות לעשותת!!
מותר לךך ליפול ולהישבר לפעמים!!
אבל אסור לךך בהחלט אסורר לדעוך..
כל אחד נופל..החוכמה היא לדעת לקום מהנפילה..
ולקוםם יותר חזקה ממה שהיית קודםם!
אני ס=ו=מ=כ=ת עלייך!!
שולחתת לך חיבוקיייי ונששיקה ענקיתתתת!!
אוהבתת אותךך!
את צודקת מאמי..
אני מקווה בבשביל שתינו שנצליח!
אוהבתת 😊