יאאאאא איזההההההההההה מדהימהה אתתתת
רגייייייייי!!!
את הילדהה הכי מיוחדתת שפגשתיי!!!
באמתת !!!
פשוטט מלאךך!!
העלתת לי חיוךךךך ענקיי על הפניםם!!
תודהה נסיכהה!
אין עליייייךךך!!!!!
אניי אוהבתת אוהבת אוהבתתת אותךך מללאאאא !!!
מואהההההההההההה 😁
שמחה שאת מאושרת!
רק מאממי
תעשי את מה שאמרתי לך...:
תעשי סלקציה : יש דברים רעים ויש דברים טובים
את הטובים תכניסי ואת הרעים, תבייאי להם מכות!.. (=
את צעירה,תיהיה מאושרת,
עכשיו אין זמן לבכות על בנים,
עכשיו זה הזמן להנות ממה שיש
אל תבכי
ואל תיהי עצובה!
אוהבת אותךךךךך
הכי הרבה בעולםםםם
ובואייי לבקר אותי..=]
כדי להיפפגש באמת!.. 😊
אממממ
בע"ה...אני מבטיחה שבקרוב..
בחופש אניי אבוא לבקר אותךך😊
אם תרציי כמובןן 😛
ואכן..המשפט שאמרת!
כ"ככ נכוןןן ואמיתיי!!
רגי?! תודה שובב מדהימהה!!
אוהבתתת אותך!
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) אממממ
בע"ה...אני מבטיחה שבקרוב..
בחופש אניי אבוא לבקר אותךך😊
אם תרציי כמובןן 😛
ואכן..המשפט שאמרת!
כ"ככ נכוןןן ואמיתיי!!
רגי?! תודה שובב מדהימהה!!
אוהבתתת אותך!
אין על מההה!!..
כי הלב אמור לשמוח!..
ולא עצוב
עצב עושה לא טוב ללב...
אני מקווה שאת יודעת למה..:\
כי כואב לו להיות עצוב
ולמה להיות עצוב
כשיש כל-כך הרבה דברים מדהימים בחיים?
סך הכול בחור הלך,
יבוא אחר,יבוא
מ-ל-ך!
וברוררר
תבואי לבקר ליומים או 3...אין לי בעיה
(=
אוהבת אותך הכי בעולם
ואני רוצה חיוךךךךךךךך 😁 😁 😁 😁 😁 😁
😊
רק בשבילךך נסיכה !!
ואתת גםם תמיד מוזמנתת..!
תמיד תמידד!!!
ועכשיו..עצוב רק בגלל הזיכרון שלה..!
הבנתי שיש דברים הרבה יותרר חמורים
משברון לב..!!
טוב שהבנתי את זה עכשיוו!!!
אוהבבבבבבבבבבבבבבבתתתתתתת3>
שמחה שהבנת
בכל זאת החיים ממשיכים קדימה
ואין זמן להביט לאחור
ונכון שיש געגועים
אבל הכול עבר
ופשוט צריכים לחיות את ההווה עכשיו!..(=
אל תדאגי מאמי
הכול יהיה בסדר
וכמו שאמרתי לך
היא מלאכית למעלה
שומרת עלייך תמיד!..
ותיהי איתי בקשר באייסי
נקבע פגישה..D:
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךך
כן מאמיי שליי אני אתחבר יותר מאוחר..
1ונעשה לנו שיחונתתתתת😊)
אוהבתתת אותךךךך!!
והמון המוןן המון תודה לךך!!!!!!
QUOTE (שנששן @ 13/06/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 13/06/2007) מאמי מבינה את הכאב שלך
של לאבד בן אדם שאת אוהבת
נכון,זה לא קל להתמודד עם הכאב
אבל תחשבי על זה שהיא רואה אותך מלמעלה
וממש לא הייתה רוצה שתסבלי בגללה
היא הייתה רוצה לראות אותך מאושרת
אז כל מה שנשאר לך זה להיזכר בתקופות היפות שלכן ביחד
כי כנראה מה שנשאר זה רק הזיכרונות
תהי חזקה
כי את באמת חושבת שללכת ככה זאת הדרך הנכונה?
לברוח
להשאיר את הדברים ככה
לגרום לאנשים שאוהבים אותך סבל ענק וגעגועים
צריך להתמודד עם הדברים -זאת החוכמה
כי החיים שלנו בנויים ממכשולים
וזה מה שמחזק אותנו, להתמודד עם המכשולים
אלה תקופות, שיעברו
אם את צריכה משהו אני באיסי 218048290 תרגישי חופשי להיכנס
-חיבווק-
ואם אפשר לשאול ממה חברה שלך נפטרה? 😢
מאמי שלי..
באמת תודה..!
אמרתת כאן דברים חכמים ונכונים
וזה חיזק אותי!!!
תודה באמת!!!
והיא נפטרה..מבעיות בקיבה..!
שהיא התאשפזה..חשבנוו זה משהו סתמי...!
אבל שבוע אחרי האשפוז..
מודיעים לי.. שהיא הלכה@
ואני כמו סתומה..
התחלתי לצחוקקקקקקקקקקקק!!!!!
כמו מפגרת!
פשוט לא קיבלתי את זההההה!!
זהה היה נראה לי מגוחךך מדיי...
שהיא תילך?! לההההה..
היא עדיין פהה אני יודעתתתתת😢
שמחה שהמילים שלי חיזקו אותך
וכן היא באמת איכשהו פה
בזכרונות שלך,בלב שלך
ולמעלה צופה בך
ומצטערת לשמוע על המקרה 😢
מקווה שיצאת מהמחשבה של להתאבד,
ושזאת הייתה מחשבה של רגע,
כי כמו ששניר אמר
את פשוט מחזירה לאלוקים מתנה שהוא נתן
ואני בטוחה שהוא לא יאהב את זה
אוהבת מלא