פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

פריקה..!

✍️ שנששן 📅 13/06/2007 23:08 👁️ 363 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני לא יכולה יותררררר
יש לי ריקנות ענקית בלבבבבבב
ענקיתתתתתתתתת!!!!!
עכשיו..ראיתי שין של חברה שלי!
שנפטרה לפני 3 חודשים..
מה הקשרררר?! למה היא הלכה..!
פשוט התחלתי לבכות כמו תינוקת!
אני רוצה אותה בחזרההההה
למה אלוהים לקח לי אותתתתתתההה??!
אני מתגעגעת,תחזרי אליי!!!!!

ולא חסר לי עוד צרות בחיים...
הואאאא..אני אוהבת אותו יותר מדיי...

דיי..
אניי שמה סוף לכאב הזה..
אני רוצה ללכת מפההההההה..!!!
רוצה להיות איתה למעלה..
אוליי שם יהיה לי טובבבבבבבב😢
מאמי מבינה את הכאב שלך
של לאבד בן אדם שאת אוהבת
נכון,זה לא קל להתמודד עם הכאב
אבל תחשבי על זה שהיא רואה אותך מלמעלה
וממש לא הייתה רוצה שתסבלי בגללה
היא הייתה רוצה לראות אותך מאושרת
אז כל מה שנשאר לך זה להיזכר בתקופות היפות שלכן ביחד
כי כנראה מה שנשאר זה רק הזיכרונות
תהי חזקה
כי את באמת חושבת שללכת ככה זאת הדרך הנכונה?
לברוח
להשאיר את הדברים ככה
לגרום לאנשים שאוהבים אותך סבל ענק וגעגועים
צריך להתמודד עם הדברים -זאת החוכמה
כי החיים שלנו בנויים ממכשולים
וזה מה שמחזק אותנו, להתמודד עם המכשולים
אלה תקופות, שיעברו

אם את צריכה משהו אני באיסי 218048290 תרגישי חופשי להיכנס
-חיבווק-

ואם אפשר לשאול ממה חברה שלך נפטרה? 😢


QUOTE (_קרנוש_ @ 13/06/2007) מאמי מבינה את הכאב שלך
של לאבד בן אדם שאת אוהבת
נכון,זה לא קל להתמודד עם הכאב
אבל תחשבי על זה שהיא רואה אותך מלמעלה
וממש לא הייתה רוצה שתסבלי בגללה
היא הייתה רוצה לראות אותך מאושרת
אז כל מה שנשאר לך זה להיזכר בתקופות היפות שלכן ביחד
כי כנראה מה שנשאר זה רק הזיכרונות
תהי חזקה
כי את באמת חושבת שללכת ככה זאת הדרך הנכונה?
לברוח
להשאיר את הדברים ככה
לגרום לאנשים שאוהבים אותך סבל ענק וגעגועים
צריך להתמודד עם הדברים -זאת החוכמה
כי החיים שלנו בנויים ממכשולים
וזה מה שמחזק אותנו, להתמודד עם המכשולים
אלה תקופות, שיעברו

אם את צריכה משהו אני באיסי 218048290 תרגישי חופשי להיכנס
-חיבווק-

ואם אפשר לשאול ממה חברה שלך נפטרה? 😢

מאמי שלי..
באמת תודה..!
אמרתת כאן דברים חכמים ונכונים
וזה חיזק אותי!!!
תודה באמת!!!

והיא נפטרה..מבעיות בקיבה..!
שהיא התאשפזה..חשבנוו זה משהו סתמי...!
אבל שבוע אחרי האשפוז..
מודיעים לי.. שהיא הלכה@
ואני כמו סתומה..
התחלתי לצחוקקקקקקקקקקקק!!!!!
כמו מפגרת!
פשוט לא קיבלתי את זההההה!!
זהה היה נראה לי מגוחךך מדיי...
שהיא תילך?! לההההה..
היא עדיין פהה אני יודעתתתתת😢
מאמי פשוט די :\ טוב ?

אני אגיד לך ת'כלס ,
אני אחת כזאת שכל דבר קטן שווובר אותה .
בנאדם יגיד לי מילה לא במקום
ויילך לי כל המצב רוח לשלושה ימים .
אני נפגעת בקלות , נשברת ממה שרק אפשר ...
ככה אני :\
אבל בחיים , בחיים ובאמת שבחיים
לא חשבתי להתאבד .
תגידי תודה לה' שאיבדת רק אותה .
אני יודעת שזה נשמע מה-זה אכזרי להגיד
אבל תחשבי שחס וחלילללה היו לוקחים עוד כמה אנשים !?
ואני לא אגרום לך לחשוב על חיים בלעדיהם
כפרה עלייך תעריכי מה שיש .
וואלה אני מבינה ת'כאב , חברה והכל
מותר להתגעגע ומותר לבכות
אבל להתאבד !? חס וחלייילה .

משפט שמחזיק אותי ועוד הרבה אנשים -
ה' נתן וה' לקח .
אסווור להתערב לו מי ישאר פה ומי יילך .


219028770

מצטערת שאני לא כזאת מעודדת
פשוט הצלחת קצת לעצבן אותי |:
מצטערת .
קודם כל תנשמי עמוק
תרימי את הראש ולכי לשטוף את הפנים
תרגיעי את עצמך!!!
העולם אכזר וזה הטבע שלו לפעמים
כמה שכואב מי שהולך לא יחזור בחיים
והוא לוקח לרוב את הטובים
היא עדיין איתך אומנם לא פיזית
אבל היא רואה שומעת ומתגעגעת אלייך
בדיוק כמו שאת אלייה
אין מה לעשות זה כאב שתמיד ישאר בלב
אבל צריך ללמוד לחיות איתו
לגבי אותו אחד שאת אוהבת תלחמי
תתני את כל הכוח ואת תצליחי
רק תאמיני בעצמך נסיכה והכל יהיה בסדר את תיראי
את עוברת תקופה לא קלה
אבל את תעברי אותה כמו גדולה
והכל יהיה בסדר אם את צריכה משהו אני פה תמיד
רק תהיי חזקה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנייי...
אני יודעת שקשה לאבד מישהו
זה הדבר הכי קשה
זה אובדן שאי אפשר להחזיר אותו
אבל אל תדברי ככה
מה בגלל הגעגוע והאכזבה אז זהו את מוותרת?
תאמת זה מאכזב
איך תתמודדי בחיים שלך
כל הזמן אנחנו מאבדים אנשים, נפגעים
והכול מתחיל מחדש
החיים שלנו מתחלפים כל הזמן
אנחנו נמצאים בתוך גלגל
פעם למטה ופעם למעלה
אז מה כל פעם שתהיי למטה תדברי ככה?!?!
כי כל כך הרבה נוראיים בחיים ואותם האנשים לא בוכים ככה
אנשים שיש להם מחלות נוראיות, אב הם נלחמים
אנשים שבשביל לחיות הם נאבקים כל הזמן
אנשים שאיבדנו הורים ובנים
אבל זה הטבע
וחלק מהטבע זה מאבק
כי החיים שלנו זה מאבק
וכואב נכון
אז תבואי ותנציחי אותה
את חושבת שהיא רוצה לשמוע שאת מדברת ככה!??!
יש לך חיים ואל תאבדי אותה

איתך תמיד ואוהבת אותךךך3>
זה לא יפה מאמי לא לקבל מתנות....
אלוהים הביא לך מתנה את מחזירה לו אותה ?
הוא מאוד יכעס....וייעללב....
אלוהים נתן לך במתנה ,
את החיים על פני האדמה ....
אל תחשבי על שטויות כאללה ...
את אוהבת אותו , אז בגלל זה תתאבדי ?!
היא נפטרה , אז בגלל זה תתאבדי ?!
איך את חושבבת על זה בכלל ?!
יש לך בריאות ? יש לך נשמה טובה ?
יש לך רצון להצלליח בחיים ?!
אז מה חססר לך ?!?
קוודם כל בריאות ....
אל תעשי טעויות , ואני מתכוון אפילו אל תחשבי על טעויות.....
אנשים אוהבים אותך ,
לא רוצים שתלכי להם גם את ....
ומי אמר שאת תהיי איתה שמה ?!?
מה זה בית ספפר ? יש שם אודישנים אז תבלו ביחחד ?!
היא כבר מצאה מקווום טוב אני בטוווח ...
אל תחשבי על דברים כאלללה ..
את תעברי הכל עד הצבבא ואז תצחקי , הרבה ...

בת כממה את ?!?
אוו שני אל תדברי ככה ממש לא מתאים לך!

אני יודעת בדיוק מה הכאב שלך מאמי ומבינה אותך לצערי 😢
אבל את לא אמור להיות
ככה ה' מציב לנו מכשולים בחיים כדי שבסופו אנחנו נגיע לטוב..!

היא שם למעלה מסתכלת עליך וגאה שיש לה חברה כמוך..
אל תתני לה לראות אותך ככה!

יש מאחרוייך אנשים שאוהבים אותך את לא יכולה לעזוב בגלל שלא טוב
ובגלל ההוא.. !! ממש לא

שני קחי את עצמך בידיים הוא לא מעניין כרגע! תתאפסי ותיזהרי לדבר ככה שוב..

אוהבת אותך מלא !
שני שלי?
מאמי שלי?
אל תיהי עצובה
אלוהים לא סתם לוקח אנשים אליו
תחשבי שהיא מסתכלת עלייך מלמעלה
ושומרת עלייך
אולי באמת טוב לה למעלה
מאשר פה..?..
כל דבר שקורה בחיים שלך,אנשים עוזבים,באים ,הולכים
זה חלק מהחיים של כל אחד ואחת מאיתנו
נכון אובדן בן-אדם שהיה חשוב בחיים שלנו
זה קשה,
כאב,
דמעות,
ומשו עמוק בלב שמתגעגע

אבל אל תשברי
היא שומרת עלייך מלמעלה
היא המלאך שלך עכשיו
ואני בטוחה שהיא לא אוהבת שאת בוכה בשבילה
כי את עצובה

שניניני
תמשיכי בחיים שלך,
אל תתקעי במקום אחד
החיים ממשיכים מאמי,
אין מה לעשות
הכול קורה מהר
שאת אפילו לא תשימי לב

ולגבי זה שאת אוהבת אותו
מאמי,תנסי לחשוב פחות על ההאהבה הזאת
תראי איך היא הורסת אותך!..
יהיה בסדר מתוקה
תני לזמן לעשות את שלו
כי כל מה שקורה,קרה,יקרה
הכול לטובה


אוהבתתת אותך נסיכה מדהימה שלי


שחרוניי,תודה מאמי..ואין לך מה להצטער..!
גמאניי כועסת על עצמי שדיברתי ככהה!!
זה היהה רגע של חולשה..!
אז אני מצטערת...
אוהבת אותךך!!!

נאפיי,מאמי..את מקסימה!
תודה, את צודקת אני יעבור אותה..
אולי ייקח לי קצת יותר זזמןן, אבל אני יעבור..!
בע"ה..!!
אוהבתתתתת אותךך מלא מלא מלאאאאאאא!!

לימורייייייי, נסיכה...צודקת(=
לא כל פעם שנשברים צריך לדבר ככה..
פשוט לא יודעת מה היה לי באותו רגע בראש
הכל התערבב...
תודדדדדדדדדה ענקיתת, אוהבתת אותךךך!!

שניר, מאמי,תודה על העידוד והתמיכה.!!
אתה מקסים.!
אממ ואני בת 17 עוד שבוע וקצת בע"ה..!!

חופיתההההה שלי?! מבטיחה לא לדבר ככה יותר...
לא משנה מה יהיהה..מבטיחהה!!
תודה.. אוהבת אותךךךך הכי הכיי!!

רגינושששש מדהימונת?! כמו כולם פה.. את ממש צודקתת!!
ויהיה קשה וכואב.. אבלל הכל עובר.!!!
תודההההה, אניי א=ו=ה=ב=ת אותךךך נסיכה!!

מקסימים שליייייי?!
אניי ממש מעריכה את כולכםםםםם!!!
אניי אוהבתתת אותכם נורא..!
מיום ליוםם אני מתאהבת בכלל..כל פעם מחדש!!!!
תודההההה ענקיתתתת לכםם!!!!
אתהה מדהימיםםםםםם....!!!!!!
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתת!!
רואה?
את כבר מאוהבת בנו
ולא בבחור שלך 😛 😛 😛

יש התקדמות 😊 😛 😁
QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) רואה?
את כבר מאוהבת בנו
ולא בבחור שלך 😛 😛 😛

יש התקדמות 😊 😛 😁
חחחחחחחחחח
זהוווו אנייייייי שוכחת ממנו..
קיבלתי החלטהה!!!!!!!

רגייי את מדהימהההה
אפשר להיות חברה שלך? 😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך 😁
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) QUOTE (רגייי @ 14/06/2007) רואה?
את  כבר מאוהבת  בנו
ולא בבחור שלך 😛 😛 😛

יש התקדמות  😊  😛  😁
חחחחחחחחחח
זהוווו אנייייייי שוכחת ממנו..
קיבלתי החלטהה!!!!!!!

רגייי את מדהימהההה
אפשר להיות חברה שלך? 😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך 😁
יופי מאמי,אני שמחה שאת מרגישה הרבה הרבה יותר טוב!..
ועזבי הוא לא שווה את הכאב שאת עוברת
תמשיכי פשוט הלאה
נכון בהתחלה זה כל-כך כואב ונראה בלתי -אפשרי
אבל ביום אחד כשתחליטי שאת לא חושבת על "איך לשכוח אותו"
פשוט תראי כמה מדהים את באמת תשכחי אותו..
מאמי,
את צריכה מישהו שיעריך את האהבה שלך
מישהו מיוחד כמוך!!!

אוהבת אותךךךךךךך

את כבר חברה שלי!!!...(=(=
😊 😛
נכון הוא לא שווה אותיייי..
אם הוא ככה גורם לי להרגיששששש!!
יעבור לי בע"ה.. אני בטוחה בזה!

ויששששששששש איזה כייפי 😊
אתתת מדהימה פשוטט!!
התאהבתי בך ממבט ראשון=)
QUOTE (שנששן @ 14/06/2007) נכון הוא לא שווה אותיייי..
אם הוא ככה גורם לי להרגיששששש!!
יעבור לי בע"ה.. אני בטוחה בזה!

ויששששששששש איזה כייפי 😊
אתתת מדהימה פשוטט!!
התאהבתי בך ממבט ראשון=)
יופי מאמי
הגיע הזמן לשנות
להכיר,לבלות
ופשוט? לא לחשוב עליו
ולא לחשוב אם לשכוח ואיך לשכוח

הוא פשוט פספס ילדה מדהימה כמוך!!!...

...נשמה..שלי!!..
אוהבתתת אותךךךך (=
מדהימהה!!!
תראי כמה מדהימה את
וככה את בוכה על מישו שלא מעריך את האהבה שלך?.
חבל !..
עזבי אותך ממנו...
קל לדבר וקשה לבצע

אבל תחשבי מה באמת חשוב לך
האושר שלך,או לשבת כל היום ולבכות עליו?..

אני בטוחה שהאפשרות הראשונה
תחשבי על דברים שטוב לך איתם
תעשי דברים שגורמים לך לחייך,לצחוק לשמוח

כאילו,תעשי סלקציה : יש דברים רעים ויש דברים טובים
את הטובים תכניסי ואת הרעים, תבייאי להם מכות!.. (=


אוהבת אותך נסיכה שלי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך