הייתי בבית חולים ועברתי ניתוח ביד 😢
אני לא מאמינה ששנה ש-ל-מ-ה
אני זוכרת
איך הזמן עובר אלוהים ..
העיקר שאת בסדר והכל בסדר(: זה מאחוריך
העיקר עברת את זה וזה מאחוריך הכי חשוב
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 13/06/2007) אני זוכרת
איך הזמן עובר אלוהים ..
העיקר שאת בסדר והכל בסדר(: זה מאחוריך
😕
פאקקקק כבר שנה?!
יואווו איך הזמן עובררר
😢
והכי כואב שחשבתי שאפשר לעשות ניתוח להסרת צלקות
לפניי יומיים הייתי אצל הרופא והוא אמר לי שאי אפשר...ושככה זה ישאר לכל החים 😢
צלקת גדולה נשארה גל?
ואשכרה איך הזמן עובר מהר \: ...
אני לא זוכרת 😢
למה הניתוח?
אני זוכרת
וואי כבר עברה שנה?
הזמן עובר מהר
גל נשארה לך צלקת גדולה?
צלקת מגעילה ומכוערת
בתאל.. טיפסתי על גדר ונקרעה לי כל היד 😢
אני אנסה לעלות לכם תמונה של היד עכשיו. .כי אני לא מצליחה באף קישור לעלות
אווי אני זוכרת שסיפרת לפני שנה שאת עושה ניתוח אחחח כואב
גלו'ש אני זוכרת מאמי
ומזל שזה רק זה
והיה אפשר לטפל בזה
אל תהיי עצובה
אוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחח וואאי ..אני זוכרת את היד שלך,
מסכנה שלי =[
אווהבת אאאאאאאותך (:
QUOTE (G-A-L @ 13/06/2007) 😢
והכי כואב שחשבתי שאפשר לעשות ניתוח להסרת צלקות
לפניי יומיים הייתי אצל הרופא והוא אמר לי שאי אפשר...ושככה זה ישאר לכל החים 😢
יש דברים יותר גרועים מצלקת,
ואני לא חושבת שאי אפשר להסיר אותה, אני בטוחה שאפשר.