יא מאמי אל תיהיי עצובה לפחות עברת את זה :]
אוי גם אני זוכרת....
מזל שזה מאחוריך...
ברוך השם שהכל בסדר עכשיו גלוש!
אוהבת אותך 3>
מאמי, באמת מזל שזה מאחוריך!!
תשמעי רגע יפיופה
יש משחה לצלקות בסופר פראס תנסי 😛
ועדיף צלקת מאשר משהו' אחר
וואוו, כבר עברה שנה ?
עבר מהר !
גוליי אני עם בתאל, יש דברים
הרבה יותר גרועים מצלקת..
ואת בטוחה במיליון אחוז שאי אפשר להוריד את הצלקת ?
אבל הכי חשוב שהכל בסדר עכשיו, צלקת זה כ ל ו ם :]
לאב יו
אי אפשר
כי להוריד צלקת זה לעשות ניתוח
וזה שוב לחתוך ולתפור
ואז לא עשו בזה כלום כי יהיו עוד סימנים .. ושוב אני אצטרך שנה עם תחבושת לחץ
הרופא אמר שהצלקת קשה מידי אז משחה לא תעזור
אויי אני זוכרתתת
שנפלת מגדר או משהוו
השנים עוברותת מהרררררררררר
גל תעלי תמונות של היד האחרי הניתוח
תכלסס עבר מהרררר..
קקראתי תתגובות ווהייתי חייבת להגיב שוב...
המהירות שהזמן טס בה זה פשוט מטורף..
וגם אם יש לך צלקת אז מה!! העיקר שזה עבר... ושזה כבר לא כואב...
מה שהיה היה .. =]העיקר שעכשיו יהיה בסדר 😊
3>
אייה ...
העיקר שהכול עבר !
יאיי אני זוכרת.. וואי שנה.. פשש
הזמן טס. העיקר שעבר.
מאמי לא נורא העיקר שזה עבר ואת בסדר..
לא נורא א תהיה צלקת ביג דיל..
לי יש גם סוג של צלקות בידיים ,זה יותר כתמים.
עשיתי אינפרה-אדום של הסרת שיער והקוסמטיקאית שכחה שאני כהה
ושמה לי עצמה חזקה.
עכשיו אני כבר חודשיים לפחות שמה את כל התכשירים שהיא הביאה לי כדי להיפטר מהם
אבל זה לא עוזר... כולם בטוחים שאני ילדה מוכה 😢
גם אני זוככרת ...
אני זוכר גם שעבדת עלינו שיש לך לעבור עוד ניתוח ביד ...
חח זוכרת ?
(: