אמרו בפרסומת שזה רק בין הרשת
למה ?
פעם קודמת זה היה הכל
פעם קודמת זה לא היה להכל.. זה היה רק סלקום לסלקום, הם לא כאלה נחמדים.. עדיין לא.
טנקקס (:
סוף סוף עושים משהו בסלקום !
רק אורנג' הקמצנים האלו לא עושים כלום..
זה להכל !
פעם הקודמת זה היה להכל
וזה להכל גם הפעם 😊)
אני אורנג'..
ובאורנג' דווקא יש הרבה מבצעיםם וכאלה..!
חחחח תודה בכל זאתת !