הטבת השעה החופשית חוזרת
כל יום למשך שבועיים שעה אחת לשיחות חינם ברשת סלקום + אס אמ אסים חינם באותה שעה
לפרטים נוספים *515
לא לפספס
תהנו
תודה ניר
על ההודעה =]
לי אין סלקום
אבל להורים שלי יש..(=
ידברו חינם 😊
תודה
ואיי מלך ((:
יש לי 5 סלקומים בבית
מ4 בצהריים עד 10 בלילה שיחות חינם
לא בשבילי אבל תודה נהירו'ש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאא,
סלקוקלולום?😊
הקמצנים האלו עושים הטבות?חחחחח
צריכים לנצל את זה 😊
תודה 😊
לי יש סלקום אבל אין לי כוח להתקשר שזה יהיה לי חפיףףףף
חחח יש לי שיחות רק לדור ולאימא שלי, אני יכולה לעשות?
QUOTE (oshri_Ok @ 12/06/2007) יאאאא,
סלקוקלולום?😊
הקמצנים האלו עושים הטבות?חחחחח
צריכים לנצל את זה 😊
תודה 😊
חחחחחח אשכרה קמצנים..
רק מסלקום לסלקום??
מגניב יש להורים שלי
אני אורנג...