היא לא יודעת מה עובר עלי
שלמה ארצי
מילים: שלמה ארצי
לחן: שלמה ארצי
עכשיו אני מרגיש כאילו,
לא יודע כלום,
עכשיו אני מחיש את צעדי,
היא מסתכלת בחלון,
רואה אותי עובר בחוץ,
היא לא יודעת,
מה עובר עלי.
בתוך עיניה הכחולות,
ירח חם תלוי,
עכשיו היא עצובה כמוני,
בודאי.
היא מוציאה את בגדי,
אוכלת לבדה ת'תות,
היא לא יודעת, מה עובר עלי.
אמנם אין אהבה שאין לה סוף,
אבל הסוף הזה נראה לי מקולל,
הולך בין האנשים ברחוב,
צועק או או או או או או,
תגידו לה.
עכשיו אני ממשיך כאילו,
לא הכל אבוד,
זה זז בבטן,
והורס את לילותי,
אני חושב שהאהבה שלי איתה,
זה הדבר הכי חשוב,
היא לא יודעת מה עובר עלי.
אמנם אין אהבה שאין לה סוף,
אבל הסוף הזה נראה לי מקולל,
הולך בין האנשים ברחוב,
צועק או או או או או או,
תגידו לה.
שיר ממש יפה ..
מה קרה מותק ?
אלעדייי מאמי?
מה קורה איתתך
עצוב ולפי מה שמרגישים מהשיר הזה
כמה שזה כואב אתה ביחד עם זה גם מאוכזב
אז אולי כדאי שתדבר איתה
ואם היא לא ראתה את זה או הבינה מה אתה חושב
ומרגיש תגיד לה כי לא מגיע לך ככה להיות עצוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אלעדי,
יש רק דרך אחת שהיא תדע מה עובר עלייך - דבר איתה..!!
לך אלייה ותגיד לה מכל הלב מה אתה מרגיש..הכי כנה והכי אמיתי
אם אתה צריך אותי, אני תמיד פה בשבילך..😊
אוהבת אותך..
מואהה
מה קוורה מותק?
אני לא יודעת במה מדובר אבל נראה לי שאתה באמת צריך לדבר איתה
או איתו, ככה תרגיש יותר טוב עם עצמך ואולי גם פחות מדוכא...
יהיה טוב [:
*חיבוק*
QUOTE (Irreplacable @ 12/06/2007) אלעדי,
יש רק דרך אחת שהיא תדע מה עובר עלייך - דבר איתה..!!
לך אלייה ותגיד לה מכל הלב מה אתה מרגיש..הכי כנה והכי אמיתי
אם אתה צריך אותי, אני תמיד פה בשבילך..😊
אוהבת אותך..
מואהה
^^^
QUOTE (Irreplacable @ 11/06/2007) אלעדי,
יש רק דרך אחת שהיא תדע מה עובר עלייך - דבר איתה..!!
לך אלייה ותגיד לה מכל הלב מה אתה מרגיש..הכי כנה והכי אמיתי
אם אתה צריך אותי, אני תמיד פה בשבילך..😊
אוהבת אותך..
מואהה
בדיוק
שיר יפה 😊
לך דבר איתה,זה יוריד לך אבן מהלב ויגרום לך להקלה מסיומת פתח ת'לב ודבר דוגרי בלי בולישט ויחרוטוטים אחי מהלב שלך לפה והחוצה!
זה יעזור
QUOTE (apchi @ 12/06/2007) לך דבר איתה,זה יוריד לך אבן מהלב ויגרום לך להקלה מסיומת פתח ת'לב ודבר דוגרי בלי בולישט ויחרוטוטים אחי מהלב שלך לפה והחוצה!
זה יעזור
הבעיה שלדבר מהלב לא עוזר לי...
אני יותר מידי פותח...ומדבר יותר מידי מהלב...
QUOTE (pelad1 @ 12/06/2007) QUOTE (apchi @ 12/06/2007) לך דבר איתה,זה יוריד לך אבן מהלב ויגרום לך להקלה מסיומת פתח ת'לב ודבר דוגרי בלי בולישט ויחרוטוטים אחי מהלב שלך לפה והחוצה!
זה יעזור
הבעיה שלדבר מהלב לא עוזר לי...
אני יותר מידי פותח...ומדבר יותר מידי מהלב...
מה רע מלדבר מהלב..?
ולא עדיף שאם תספר לה מה עובר עליך, תספר לה כבר את ה-כ-ל, ולא רק חלקים?
דבר מהלב מאמי..הוא יודע הכי טוב..😊
QUOTE (apchi @ 12/06/2007) לך דבר איתה,זה יוריד לך אבן מהלב ויגרום לך להקלה מסיומת פתח ת'לב ודבר דוגרי בלי בולישט ויחרוטוטים אחי מהלב שלך לפה והחוצה!
זה יעזור
תומי צודק ..
דבר איתה .. מהלב
על הכל מה שאתה מרגיש מה שאתה חושב על הכל ..