באמת מה רע לדבר מהלב?!
הכי טוב הכי כנה הכי אמיתי
הכי בריא הכי מרגיע והכי משחרר
תלך על זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל הסברתי כמו בן אדם שדיברתי מהלב ומה שכן יכלתי לספר סיפרתי באופן יותר מידי פתוח....
מותק ..
אם היא לא יודעת מה עובר עלייך..
למה שלא תשתף אותה?
אולי אפילו תתפלא לגלות שגם אתה לא יודע מה עובר עליה ..?
אני יודעת שאני מדברת כאילו זה דבר קל ..
אני יודעת שלא...
אבל מההכרות המועטה שיש לי איתך, ומלקרוא את התגובות שלך..
אני מבינה שמסתתר בן אדם שמסוגל לתת מעצמו כל כך הרבה..
ואתה רק צריך מישהו או מישהי להעניק לו את זה ..
הבטחה שלי?
ולי יש דיבור עם ההוא שלמעלה ..
אתה תראה שבסוף יהיה טוב ..
ואני תמיד כאן בשבילך..
באמת .
319219239
(:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 12/06/2007) מותק ..
אם היא לא יודעת מה עובר עלייך..
למה שלא תשתף אותה?
אולי אפילו תתפלא לגלות שגם אתה לא יודע מה עובר עליה ..?
אני יודעת שאני מדברת כאילו זה דבר קל ..
אני יודעת שלא...
אבל מההכרות המועטה שיש לי איתך, ומלקרוא את התגובות שלך..
אני מבינה שמסתתר בן אדם שמסוגל לתת מעצמו כל כך הרבה..
ואתה רק צריך מישהו או מישהי להעניק לו את זה ..
הבטחה שלי?
ולי יש דיבור עם ההוא שלמעלה ..
אתה תראה שבסוף יהיה טוב ..
ואני תמיד כאן בשבילך..
באמת .
319219239
(:
חח מאמי יש לי אותך באי סי...
😊
זה הרבה יותר מסובך מזה...זה לא בדיוק שרבנו...זה מורכב מידי...
אני מוכן לתת מעצמי היא לא כל כך רוצה לקחת...(והאמת-מה שאני חושב, מרגיז אותה כי היא חושבת שהמחשבות שלי עליה הם במטרה לפגוע..מה שהיא לא מבינה זה שכולם כולל אותה מנסים לדלות ממני מידע שאני הבהרתי שאני לא מוכן לספר...הסברתי את זה יפה...והיא ועוד כמה ממשיכים לדחוק אותי לפינה ומנסים לדחוף י מילים לפה וזה מאוד לא מוצא חן בעיני)
מהרגע שאמרתי לה את הזה היא פשוט לקחה עוד 5 צעדים אחורה...
אתה צריך פשוט להבין שלפעמים כמה שתנסה לפתוח את הלב,
הבן אדם שממולו אתה עומד לא יירצה להקשיב.
למה? כי הוא כנראה פגוע ממך.
אתה צריך פשוט לדבר איתה.
להסביר לה הכל בצורה הפשוטה והברורה ביותר.
ואל תפחד להיפגע- חיים רק פעם אחת.
מה קרה מאמי שלי?!
דבר איתי דחוף במסן בייבי!!!
אוהבת'ך