למה לא להקשיב לעצמך ?
ולהקשיב לאחרים ?
כוסאאאאאאאאאאאאאאמק עררררס 😠
עושה את אותה טעות לא לומדת
לא מקשיבה לעצמך ולחברות הסתומות שלך כן .
😊
בלי שאלות מיותרות
פרקתי בשבילי ולא בשביל שאחרים
יתעניינו יותר מידי .
בלי דחיפת אפים
יהיה טוב |:
קורה.
תשבי עם עצמך, אל תכעסי על עצמך
אלא תנסי להבין את עצמך.
להבין מה טוב ב ש ב י ל ך.
להקשיב ללב זו השיטה הכי טובה.
אוח מזדהה
כלכך הרבה דברים דופק לי כל פעם...
אושרי ...
הלוואי והיה לי את הזמן לשבת ולסדר ת'ראש
הוא כל כך בבלאגן ..
אולי זה הדבר שאני צריכה לעשות .
לסדר את הבלאגן שנוצר שמה .
תוודה מאמי 3>
כריייייס זה כל כך מעצבן
שהדברים הכי קטנים
דופקים את הכל
אני יכולה לקבל קריז ואי ואי
מסכן הבן אדם שבא לי לא טוב בעין \=
נחשוב פעמיים ..
אני מתחילה להבין פחות או יותר
מה אני רוצה מעצמי ..
בהצלחה עם זה, מאמי.
אני בדיוק בשלב הזה גם.
שאני מבינה שצריך לחשוב פעמיים.
לסדר את המחשבות בראש לפני שלוקחים צעד קדימה בכל דבר..
כדי לא לבלגן יותר..
דברי איתי אם את רוצה. מוזמנת..
אוהבבבבבתתתתת
יש תקופות כאלה מאמי ..
זה בגלל כל הלחץ שיש עלי
אני עושה דברים מהר מהר
בלי לחשוב פעמיים |:
נכון..
אבל לומדים להתמודד עם זה.
לפני מעשה לחשוב פעמים מאמי שלי !
ככה שלא תיהיי עצובה אח"כ
אהבתי ת'אופטימיות....
"יהיה טוב"😊
באמת יהיה טוב נשמה!
אוףףף 😢
זה קרה לי גם..
ויתרתי על משהו בגלל חברות..
הדחקתי את הרגשות שלי.. את מה שהלב רוצה.. את מה שהלב צריך
ופשוט הקשבתי לאנשים.. ילדה מטומטמת אני..
עברה שנה מאז ואני כל כך אבל כל כך מתחרטת על זה.. עד עכשיו.. הזוי.
הלוואי ואפשר היה לתקן את הטעויות...
שני אני אוהבת אותך המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון ....
מאמי תמיד תלכי בעקבות הלב...
שני מאמי שלי
לפני כל דבר שאת עושה
אפילו שהוא דבר נכון ואת יודעת שהוא נכון
תחשבי פעמיים (לפעמים כדי יותר)
אל תמהרי,יש לך זמן
אל תעשי טעויות
שאחרי זה יגרמו לך לבלבולים כאלה
קחי את הזמן שלך לכל החלטה
את צעירה,יפה החיים ללפניך
והם ממישיכים
אל תתקעי על דברים שלא עושים לך טוב
תלכי על כאלה
שגורמים לך לשמחה
לאושר
ולחיוך 😊
אוהבת אותך
ואל תיהיי עצובה מאמי שלי 😊