תוודה מתווקים ...
אני לא עצובה -
מתעצבנת מהטעויות שלי
סידרתי פחות או יותר את המחשבות שלי
עכשיו אני מקווה לעשות אותם בדרך הכי טובה
ואת הטעויות לתקן (:
אוהבת המון 3>
QUOTE (shani_bachar @ 12/06/2007) תוודה מתווקים ...
אני לא עצובה -
מתעצבנת מהטעויות שלי
סידרתי פחות או יותר את המחשבות שלי
עכשיו אני מקווה לעשות אותם בדרך הכי טובה
ואת הטעויות לתקן (:
אוהבת המון 3>
עדיף עכשיו מאשר לעולם לא..
תחשבי מה יש לתקן,לשפר,לשנות
ותנסי לא לחזור על זה שוב
בשביל לא להתאכזב
כל הכבוד לך על הגישה האופטימית
בהצלחה בהכול =]
מואה ..3>
איזה מתוקה את ..
אוהבת אותך מאמי 3>
QUOTE (shani_bachar @ 12/06/2007) איזה מתוקה את ..
אוהבת אותך מאמי 3>
תמיד פה בשבילך שני
אל תשכחי שיש לך אותי באייסיי =]
אוהבת אותך 3>