QUOTE (שניר_הנסיך @ 11/06/2007) מה יש לכם תחשבו קצת
תפעילו את השכל של ה5 יחידות ויאלהה
מה לחשוב באמצע הלילה? נו רחם על המוחות המסכנים שלנו...
אם אני לא אני
אז אני אני
אז אני לא אני בכלל
=======
יש פה סיפור חמוד
אם הוא לא הוא
אז זה לא הוא
אז זה לא הוא בכלל
אותו עיקרון
חחח זה כ"כ מסובך להסביר
עשו לי את לפני איזה שנה +
חחח זה מהסרררט הזה !?
של האהבל הזה שיש לו מתחזה !?!
הלו? נו....שיגעתי לעצמי את המוח איזה שנה
מה עם תשובה זה יהיה נחמד 😊
חחח לא קונילמל
ואיזה מן חידה זאת אם אין פה הגיון?
בדיווווק , קונילמל ... ((:
זה נראה לי סתם בשביל לשגגגע .
שניר , נכון שכחת בכלל מהאשכול
ורק בשבת שתהיה אצלי תיזכר בו !? 😁