אם אני לא אני אז אני אני אז אני לא אני בכלל?
יאלהההה תסבירו לי 😊)
אני אחזור עוד מעט אני הבנתי כבר
😁 😯 😯 לא אתה חחחחחח סתם לא הבנתי עירבבת אותי
אע?!
חחחחחחחחחחחחח
יש לי בלבבלות עם האני לא אניי אניי כן בכלל?!
מהההההההההה?!
חחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח מה יש להסביר פה? 😯
אם אני
לא אני
אז אני אני
אז אני לא אני בכלל? 😕
חחח עזוב
ניסתי איך להסביר את זה בלי יותר מידי מילים
וגם את זה לא הצלחתי 😕
חחחחחח חתיכת חידה
אין לי מושג
😯 😯 😯 מה? עם אני לא אני אז אני אני אני בכלל?
חיחיחיחיחיחיחיחי הבלבלתי 😊
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/06/2007) חחחחחחח מה יש להסביר פה? 😯
אם אני
לא אני
אז אני אני
אז אני לא אני בכלל? 😕
חחח עזוב
ניסתי איך להסביר את זה בלי יותר מידי מילים
וגם את זה לא הצלחתי 😕
חחח גם אני חשבתי על זה... 😕
אין לי כוח לחשובב!! חחח תסביררר בקשהההה
חחחחחחחחחח עשו לי את זה פעם , לא זוכרת איך עושים את זה ..
אין לי כוח להזכר , שובר ת'ראש..
היה את זה פעם באתרררררררר
לא זוכרתתתת
מה יש לכם תחשבו קצת
תפעילו את השכל של ה5 יחידות ויאלהה