יבש פה יותר מבמדבר
ולא רק היום
בזמן האחרון..כבר הרבה זמן
בגרויות או שכולם נטשו כבר? 😊
חבל שאני לא יכולה להפציץ כאן באשכולות
אחרת הייתי הופכת ת'אתר הזה לפעיל יותר מתמיד!
לא רק אשכולות של פריקות
הרוב לא אשכולות של פריקות!
נראה לי שזה לחץ של בגרויות והכל, יש תקופות ...
גם לי נראה הבגרויות יש פחות אשכולות..
באמת ..
אבל זה תקופה עמוסה...
חייבים להבין!
אבל עוד מעט נגמררר וואז יהיה אקשן חעחעח
חעחעח איזו אבודקה זאת...
ואני דווקא פדלאה..
לא עשיתי היום כלולולולום ( :
הלחץ של הכלללללל..
אני אישית כבר כמעט ולא נמצאת כאן..אני כל היום או לומדת או עובדת..אז אין זמן =//
חחחחח כריס אבוקדו דברי איתי
וכן אני מקווה שזה רק בגלל הבגרויות וזה ישתנה כשכל זה יגמר
והודיה
אם יש לך משהו להציע תצעי, לפחות תנסי
המנהלים לא יסכימו
כי:
א. להפציץ באשכולות אסור, כמה פעמים קיבלתי על זה אזהרות כאן באתר.
ב. יש לי הרבה רעיונות, יותר מידי...!
לחץ של בגרויות..
הרבה גם מחפשים עבודה בשלביםם
האלהה שלל סוף שנה..
יוצאים..
אבל בעיקר?! לומדים..!
כי נשאר ממש קצתת!
אזז בטחח אחריי הבגרות בהיסטוריהה
שבועע הבא...יחזור להיותת כאןן עומסס כמו תמיד!
כן הודיה זה קצת מעצבן ומבאס =\
אבל מה שיש לך ונראה לך שכן יסכמו לזה תצעי
זה רק יעשה טוב לפורום
אוקי
אני אדבר עם נאפי בפרטי
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/06/2007) חחחחח כריס אבוקדו דברי איתי
וכן אני מקווה שזה רק בגלל הבגרויות וזה ישתנה כשכל זה יגמר
והודיה
אם יש לך משהו להציע תצעי, לפחות תנסי
את לא באייסי והמסן נפטר : (
בגרויות בגרויות.. שיהיה בהצלחה לללללללנו 😊