QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/06/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 10/06/2007) חחחחח כריס אבוקדו דברי איתי
וכן אני מקווה שזה רק בגלל הבגרויות וזה ישתנה כשכל זה יגמר
והודיה
אם יש לך משהו להציע תצעי, לפחות תנסי
את לא באייסי והמסן נפטר : (
חחח ז"ל
מתחברת :][:





