לא ליייייייייי
ותודה לך שאת לא רוצה לבוא איתי לאילת😢
אין לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 09/06/2007) לא ליייייייייי
ותודה לך שאת לא רוצה לבוא איתי לאילת😢
יאאאאפה שלי ,
זה לא שאני לא רוצה לבוא איייייתךךךךך..
פשוט. . אני לא בטוחה שאני אוכלל..
אאמאא שלי לא תסכייייים ליי.. בדדווק . .
אני ידבר איתך באאאאייסייקיו..
שתראי את ההודעה שלחי לי הודעה יפה שללללליי..
אוהבת אווווותך חווופיייייייתתייי 😛
חיחיחיח בוקר אור נשמתתתתי ואוהבת אותך!!
חעחעח
QUOTE (hofit189 @ 09/06/2007) לא ליייייייייי
ותודה לך שאת לא רוצה לבוא איתי לאילת😢
בווווווווואי אהובתי אני אבוא איתך לאייילת. 😁 🙄
חח אין לי מאמי.
QUOTE (limaori @ 09/06/2007) מזה שוקס 😁
כמו שין,
עמוד איטרנט משלך
בחסות אתר שוקס
תמונות,בלאגנים,עניניים,וכאלה..😛
אני שונא את האלה בשוקס...פשוט מושפעים.
יש לי , אבל פתחתי בשביל להיכנס לתמונות וזה , לא משתמשת בו..
חחח יש לי
פאדיחה להגיד😁
אבל לא ננננכנסת כי מצאתי חיייייים
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 10/06/2007) חחח יש לי
פאדיחה להגיד😁
אבל לא ננננכנסת כי מצאתי חיייייים
חחחחח איזה רעה.
אני דווקא אוהבת ת'שוקס.
מעביר לי את הזמן .
וווווווווווווווווווויש לי בשפע .
חחח
חחחח למה רעה?
זה פפשוט הרוב שמה פחות מוששפעות וזה מעעצבן
😁