QUOTE (שחר!לה @ 10/06/2007) יש לי , אבל פתחתי בשביל להיכנס לתמונות וזה , לא משתמשת בו..
גם אני
חברה בכלל פתחה לי :|
לא משתמשת
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי