בעזרת השם
לכולם שבוע טוב
יום חמישי בגרות בהיסטורייה !
יאלה מי חורש איתי ?
אני חורשתתתתתת! , בליית ברירה.. בע"ה יום חמישי .. שעה 5.. נ ג מ ר !!
שיהיה שבוע טובבבבב, ומלאמלאמלא הצלחה 😊
כןכןכןכןכןכןןכן
חוווובה
שיהיה שבוע טוווווווב
במיוחד מתי שאני רואה אותוו 😁
בהצלחה לכן (:
ושבוע הכי טוב שאפשר
הבגרות ב5 !? =O
למה אף אחד לא סיפר לי ?
בהצלחה גלוווש
אוף מחר מתכונת בהיסטוריה ב18 בגרות בעעעעע
איזה כיףףף אין לי בגרות בהיסטוריההה..
מחר בגרות אחרונה- בע"פ בפסיכולוגיה.. הלוואי שילך טוב..
ואז יש עוד 6 שבועות מועד ב' מתמטיקה..
אבל כדי לחייך, אני חיה באשליה שמחר זה בגרות אחרונה..!!!
לנצחחחחחחחחחחחחח! 😊
בעזרת השם הכל יהיה טוב
שיהיה לך ולכולם שבוע טוב ומבורך
אוהבת אתכם
ואני אתחיל לחרוש או מהיום או ממחר
כי יש לי היום מגן בלשון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לי יש יום שני אזרחות
והיסטוריה יום שני... ויש לי רק 3 ימים ללמוד!!! 😨
פפפ ה' איזה סיוווט זה מזל שסיימתי.
בהצלללחה לכווווווולם!!! (:
שבוווע מעוולה לכללם (:
- בהצלחה לכולללם -
יהיה טוב !
כולם יעברו בעזרת ה' . . .
שבבבוועע מושלם :] -
העאה מלא בחרישות להיסטוריה 😢
שחרר בובה ניראה לי שהיא התכוונה שעה חמישית,
הבגרות ב2 וחצי
שבוע מעולה גם לך
ולכולם
בהצלחה לכולם (:
וואי חן , אני מה-זה מקווה שעה חמישית ..
חמש לא מתאייים לי .
מישהו יודע בדוק !?
ווואי זה הולך להיות שבוע לחוץ אבל שווה ביותר..
היום היה מגן בלשון, הלך לי דווקא בסדר..😊 אני ממש גאה בעצמי (לא משנה מה הציון יהיה)
ומחר מקבלים ציון של המתכונת, ומתחילים לחרוש לה-י-ס-ט-ו-ר-י-ה שוב.. 😠 😠
יום חמישי בגרות בהיסטוריה.. 😮 😮 (מתחיל ב-14:30 עד 16:30)
יום שישי- יום פינוקים (שאמא ואבא הכינו לי)
יום שבת- Sweet Sixteen 😁 יום הולדת 16 ליייי חח
שיהיה לכולם שבוע מושלם..!!!!!
אוהבת אותכם המון..
מואההה