לי יש רביעי בגרות ... במנהל וכלכלה
בע בע בע בע
ועוד שעה וחצי מתכונת יאבההההההההההההההה
יאאא ליאורו'ששש בהצלחה בהכל אני בדיוק כמוך
רק שאין לי יומולדת חח מזל טוב לך נסיכה
ואנחנו מקבלים מחר את הציונים של המגנים בהיסטוריה
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/06/2007) ואנחנו מקבלים מחר את הציונים של המגנים בהיסטוריה
אוהבת אותך יפה שלי
בהצלחה מאמי שלי.. 😊
מקווה שיש לך ציון טוב..!! (למרות שאין לי ספק בכך !!!)
אוהבת אותך המון מדהימה שלי..
מואההה