ואי התגעגעתייי אליכם
עברנו דירה ב 30/5 עבר שבוע וחצי
המעבר היה לא קל,קצת קשה
אחרי יומים כבר הכול היה מסודר
כי אני לא יכלתי לראות את כל הקופסאות ארוזות
אז חזרתי הביתה
עשיתי להורים הפתעה
הפפכתי את הבית ל"בובה"
ספות,שולחנות,נרות וכל מיני דברים..
אימא שלי באה...
כמעט התעלפה..כי אמרתי לה שאני הולכת לישון..
ופתאום היא באה..והבית מסודר פיקס..(=
היה לי שבוע מטורף
ואני חושבת שלא רק לי..:\
מתוכנות,בגרויות
משו מטורף!..
השבוע יש לי 2 בגרויות אזרחות וחשבונאות
בהצלחה לי..
ולכם?
המוןן הצלחההה!!!
זוכרים את בעל הדירה הקודם?
שרציתי לחבק אותו??
אז אנשים
ח-י-ב-ק-ת-י אותו.. 😁 😛 😁
וגם הצטלמנוו.
ואי אם היינו זוג,היינו מושלמים
חבל שלא 😢
הוא בא לדירה שלנו החדשה
לקחת כמה קופסאות בשביל אריזה כי נשאר לנו
אז הבאנו לו
וכשנסענו מהבית הישן עד לבית החדש
נסעתי באוטו שלו..😛
איזה מותק הבן-אדם הזה יאוו
כולו הסמיק,לא ידע מה להגיד
והיינו לבד..חח
אם הייתי פחות בישניית
אוי מה הייתי עושה לו.!.. 😁
קיצור הוא אחלה בן-אדם
וכמה שקשה לי
כנראה אני באמת מרגישה אליו משו
ולא סתם..רגש קטן
אלא געגועים,והמון מחשבות
אבל אני חייבת להדחיק בכל זזאת גדול ממני ב 10 שנים!..
וזה פול שנים..:\
חחח העיקר שמצאתי חן בעיניי אבא שלו 😊
טוב אנשים
חפרתיי אה..?
אבל אין לכם
מושג כמה התגעגעתייי
שבועיים שלמים בלעדיכם
כמו נצחחח
שמחה שחזרתי
אוהבת אותכםם
רגיי שלייייייייייייייייי
אני כל כךךךךךךךךך שמחחחחחחחחההההההההההה
שחזרת יפההההההההה שלייייייייייייייי,,
התגעגעיתתתתתתתתתתתייייייייייייייייייייייייייייי
ושמחה שהיית איתו יפה שלי
אוהבת אווווווווווווותךךךךךךךךךךךךךך
ותתחדוששוווווווווו
QUOTE (hofit189 @ 09/06/2007) רגיי שלייייייייייייייייי
אני כל כךךךךךךךךך שמחחחחחחחחההההההההההה
שחזרת יפההההההההה שלייייייייייייייי,,
התגעגעיתתתתתתתתתתתייייייייייייייייייייייייייייי
ושמחה שהיית איתו יפה שלי
אוהבת אווווווווווווותךךךךךךךךךךךךךך
ותתחדוששוווווווווו
מאמי שלי..חופיתיי!..
אוהבת אותך!
ותודה נשמה שלי 😁
רגינו'ששששששששששש
התגעגעתי אלייך יפה שלי
ברוכה השבה נסיכה
העיקר שאת שמחה זה הכי חשוב
שיהיה המון בהצלחה
ולגבי החיבוק עם בעל הדירה שמחה גם בשבילך😊
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 09/06/2007) רגינו'ששששששששששש
התגעגעתי אלייך יפה שלי
ברוכה השבה נסיכה
העיקר שאת שמחה זה הכי חשוב
שיהיה המון בהצלחה
ולגבי החיבוק עם בעל הדירה שמחה גם בשבילך😊
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניייייייי נסיכה שלי
גמני התגעגעתיייי!!!!
ותודה שאת שמחה בשבילי (= 😁
אוהבת אותך
מאמושששששש
איזה כייף שחזרת!
באמתת הרגשנווו שאת מאודד חסרה כאןן!
התגעגעתי אלייך נוראאאאא!!!
ואייך אני שמחהה בשבילךך..!!
ידעתיייייי שבסוףףף יהיה טובב!
כ"ככ מאושרת בשביללךך אין לך מושג כמה!!
את מדדדדדדהימהה!!
ושיהיה לךך המון בבהצלחה בבגרויותת השבוע..!
איממ אניי אתחבר יותר מאוחר לאייסייי ונדבר!!!
אוהבבבבבבבבבבתת מלאא3>
QUOTE (שנששן @ 09/06/2007) מאמושששששש
איזה כייף שחזרת!
באמתת הרגשנווו שאת מאודד חסרה כאןן!
התגעגעתי אלייך נוראאאאא!!!
ואייך אני שמחהה בשבילךך..!!
ידעתיייייי שבסוףףף יהיה טובב!
כ"ככ מאושרת בשביללךך אין לך מושג כמה!!
את מדדדדדדהימהה!!
ושיהיה לךך המון בבהצלחה בבגרויותת השבוע..!
איממ אניי אתחבר יותר מאוחר לאייסייי ונדבר!!!
אוהבבבבבבבבבבתת מלאא3>
ואוו כמה שמחה!..
גמני התגעגעגעתיי מלא מלא מלא..
ואתם!?
הייתם חסרים לי כל-כך!!
שנינינייי שלי!
אוהבת אותך נסיכה
ותודה על כל הפירגון
מואהההה ..3> 😁
אויש רגיייייייייייייייי מאמי שליייייייייייייייייייייי! 😉
אני מאושרת שחזרתתתתתתתתת ממש שמחההההה 😛
ועוד יותר שמחההההה שחיבקת את ההוא חחחח 😁
שיהיה לך המוןןןןןן בהצלחה בבגרויתתתתתתתתתתתת 😎 😊
המון בהצלחה בדירה החדשה יפתי 😊
שיהיה לך שבוע משגעע מדהיםם 😊
אוהבת מלאא ליפזזזז! 😊
אה והתגעגתיייייי 😂
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת 😊
QUOTE (lipaz-sol @ 09/06/2007) אויש רגיייייייייייייייי מאמי שליייייייייייייייייייייי! 😉
אני מאושרת שחזרתתתתתתתתת ממש שמחההההה 😛
ועוד יותר שמחההההה שחיבקת את ההוא חחחח 😁
שיהיה לך המוןןןןןן בהצלחה בבגרויתתתתתתתתתתתת 😎 😊
המון בהצלחה בדירה החדשה יפתי 😊
שיהיה לך שבוע משגעע מדהיםם 😊
אוהבת מלאא ליפזזזז! 😊
אה והתגעגתיייייי 😂
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת 😊
ואיי איזה מותק את!!..(=
תודה ממאמי
שגם לך יהיה אחלה שבוע
ובהצלחה בהכול
מואההההה 3>
אוהבת
נשמממממממממממממהה😊
איך חסרת..😊
שמח שחזרת, ושיהיה בהתחדשות על הבית..😊
מזמינה אותנו לחנוכת בית? 😉
תרגישי טוב נשמה😊
QUOTE (oshri_Ok @ 09/06/2007) נשמממממממממממממהה😊
איך חסרת..😊
שמח שחזרת, ושיהיה בהתחדשות על הבית..😊
מזמינה אותנו לחנוכת בית? 😉
תרגישי טוב נשמה😊
אושריייי!..
כפרה עלייך!..
גם אתם חסרתם לי..
וברור שאני אזמין
אני מחכה שכל התקופה הקשה של הבגרויות תעבור!
תודה לך מאמי
מואה 3>
מלכהההההההה שליייי😊
אישתי היפההההההההה
כמה שהתגעגעתיייייייייי
את פשוט לא מבינההההההה
ומצטערת שלא ממש הייתי איתך בקשר!!!
ואת יודעת שאני שמחה שחיבקת אותו😊
ואת יודעת מה אני מאחלת לךךךךךךךךךךךךךךךך
ואני מתגעגעת אלייך הכי הכייייייייייייייי
ואוהבת אותךךך עד אין סוףףףףףףףףףףףףףףף
איזה כיףף שחזרת!!!!
עכשיו לא צריך לדאוג לחשבון חחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך ודברי איתי!!!!!
שלך לעדדדדדדדדדדדדדדדד
בעלך😊
QUOTE (limaori @ 09/06/2007) מלכהההההההה שליייי😊
אישתי היפההההההההה
כמה שהתגעגעתיייייייייי
את פשוט לא מבינההההההה
ומצטערת שלא ממש הייתי איתך בקשר!!!
ואת יודעת שאני שמחה שחיבקת אותו😊
ואת יודעת מה אני מאחלת לךךךךךךךךךךךךךךךך
ואני מתגעגעת אלייך הכי הכייייייייייייייי
ואוהבת אותךךך עד אין סוףףףףףףףףףףףףףףף
איזה כיףף שחזרת!!!!
עכשיו לא צריך לדאוג לחשבון חחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת אותך ודברי איתי!!!!!
שלך לעדדדדדדדדדדדדדדדד
בעלך😊
ליאורייייייייייייייייייייייייי?!?
נסיכה שליייי!!!!!
תודה לךךךךךךך
ואין בעיה שלא שמרת על קשר
היה בטח לחוץ וזה
ואני שמחה שאני שוב באתר..
קולולולולול
אוהבת אותךךךךךך ילדה יפה שליי!!!!!!!!!
מואההההההההההההההההה ..3>
את פשוט מתוווקה (:
ואני שמחה שטוב לך ושמחה שחזרת
QUOTE (shelyso @ 09/06/2007) את פשוט מתוווקה (:
ואני שמחה שטוב לך ושמחה שחזרת
תודה מותק =] =]
3>