רגיונוש מהממת שליי!!
אוייי כמה התגעגעתי ה' יודע!!!
אני אוהבת אותך המוון המוון!
ואי וכ"כ הכבוד לך על סידור הבית החדש 😛
את מזמינה אותנו לחנקות בית ? ? ? ?
אוייי ותעלי תמונה שלכם (((:
אאאאאויי את לא מבינה כ"כ התגעגעתי!!!!
אני חולה עליך!!
ואני חייבת להגיד שכול יום חשבתתי אלייך!!
מזל שראיתי שאת חוזרת יותר מהר מ-3 חודשים האלה!!
מואההההההההההההה
אוהבת!!!
מיכלו'ש
3> 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 09/06/2007) רגיונוש מהממת שליי!!
אוייי כמה התגעגעתי ה' יודע!!!
אני אוהבת אותך המוון המוון!
ואי וכ"כ הכבוד לך על סידור הבית החדש 😛
את מזמינה אותנו לחנקות בית ? ? ? ?
אוייי ותעלי תמונה שלכם (((:
אאאאאויי את לא מבינה כ"כ התגעגעתי!!!!
אני חולה עליך!!
ואני חייבת להגיד שכול יום חשבתתי אלייך!!
מזל שראיתי שאת חוזרת יותר מהר מ-3 חודשים האלה!!
מואההההההההההההה
אוהבת!!!
מיכלו'ש
3> 😁
ואייי
נשמהה שלי את!!!!
גמניי התגעגעתיי אלייך!
ותודה ששמרת על קשר.. 😛
וברור שאני מזמינה לחנוכת בית
רק שהבגרויות יעברו
ויהיה יותר שקט
אז בכייף =] 😁
אוהבת אותךךך מיכליייי שלי!.. 😊
חח מאמיייייייייייייייייי התגעגעתיייי אלייייייייייייייך!!!
איזה כיייף שחזרת 😊
כל כך הכבוד שגייסת אומץ וחיבקת אוותו, גאה בך. [=
אווהבת אותך המווון בהצלחה בבגרויות!!!
QUOTE (NoFOosH @ 10/06/2007) חח מאמיייייייייייייייייי התגעגעתיייי אלייייייייייייייך!!!
איזה כיייף שחזרת 😊
כל כך הכבוד שגייסת אומץ וחיבקת אוותו, גאה בך. [=
אווהבת אותך המווון בהצלחה בבגרויות!!!
נופייי שליייייי
התגעגעתייי!!!!!
גמני שמחה שחזרתי =]
אוהבת אותך יפהה שליליייילי
מואהה ..3>
יופי..הפעם נותן לי להגיב..
יפה שלייייייי
כל כך התגעגעתי אלייך
שמחה שחזרת מדהימה..היית חסרה
שמחה שבסוף עשית מה שרצית
בהצלחה בבגרויות
אוהבת אותך 😊
איזה מתוקה את שסידרת את כל הביתתת!!
וואי, אני כ"כ שמחה לגבי הבעל דירה........
סחתאן על האומץץץ!!!
והתגעגעתי! אז איזה כיף שחזרתתת..
העלת לי חיוך לפרצוף.. 😁
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/06/2007) יופי..הפעם נותן לי להגיב..
יפה שלייייייי
כל כך התגעגעתי אלייך
שמחה שחזרת מדהימה..היית חסרה
שמחה שבסוף עשית מה שרצית
בהצלחה בבגרויות
אוהבת אותך 😊
מאמי שלי קרןןןןן
גמני התגעגעתיייי אלייך!
וגם אני שמחה שעשיתי
מה שרציתי
אוהבת אותך יפה שלי
QUOTE (lovey_love @ 10/06/2007) איזה מתוקה את שסידרת את כל הביתתת!!
וואי, אני כ"כ שמחה לגבי הבעל דירה........
סחתאן על האומץץץ!!!
והתגעגעתי! אז איזה כיף שחזרתתת..
העלת לי חיוך לפרצוף.. 😁
ברו'ש..איזה מותק את!..
גמני שמחה שחזרתי אליכם
אין לך מושג עד כמה..=]
אוהבתתת 3>
QUOTE (רגייי @ 09/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 09/06/2007) רגיונוש מהממת שליי!!
אוייי כמה התגעגעתי ה' יודע!!!
אני אוהבת אותך המוון המוון!
ואי וכ"כ הכבוד לך על סידור הבית החדש 😛
את מזמינה אותנו לחנקות בית ? ? ? ?
אוייי ותעלי תמונה שלכם (((:
אאאאאויי את לא מבינה כ"כ התגעגעתי!!!!
אני חולה עליך!!
ואני חייבת להגיד שכול יום חשבתתי אלייך!!
מזל שראיתי שאת חוזרת יותר מהר מ-3 חודשים האלה!!
מואההההההההההההה
אוהבת!!!
מיכלו'ש
3> 😁
ואייי
נשמהה שלי את!!!!
גמניי התגעגעתיי אלייך!
ותודה ששמרת על קשר.. 😛
וברור שאני מזמינה לחנוכת בית
רק שהבגרויות יעברו
ויהיה יותר שקט
אז בכייף =] 😁
אוהבת אותךךך מיכליייי שלי!.. 😊
אאאוי יפה שלי אני אוהבת אותך המון!
אז יאללה תגידי לנו מתי 😛
😁
QUOTE (--בובית--10 @ 10/06/2007) QUOTE (רגייי @ 09/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 09/06/2007) רגיונוש מהממת שליי!!
אוייי כמה התגעגעתי ה' יודע!!!
אני אוהבת אותך המוון המוון!
ואי וכ"כ הכבוד לך על סידור הבית החדש 😛
את מזמינה אותנו לחנקות בית ? ? ? ?
אוייי ותעלי תמונה שלכם (((:
אאאאאויי את לא מבינה כ"כ התגעגעתי!!!!
אני חולה עליך!!
ואני חייבת להגיד שכול יום חשבתתי אלייך!!
מזל שראיתי שאת חוזרת יותר מהר מ-3 חודשים האלה!!
מואההההההההההההה
אוהבת!!!
מיכלו'ש
3> 😁
ואייי
נשמהה שלי את!!!!
גמניי התגעגעתיי אלייך!
ותודה ששמרת על קשר.. 😛
וברור שאני מזמינה לחנוכת בית
רק שהבגרויות יעברו
ויהיה יותר שקט
אז בכייף =] 😁
אוהבת אותךךך מיכליייי שלי!.. 😊
אאאוי יפה שלי אני אוהבת אותך המון!
אז יאללה תגידי לנו מתי 😛
😁
אממ.צריך לקבוע תאריך וזה..
לא חושבת שכולם יכלו לבוא אליי
באותו יום שאני אוכל
וגם צריך לבקש רשות מההורים
כי זה קצת יותר מיידי אנשים
אבל הבגרות האחרונה זה ב 16/7
אז אני כבר אדבר עם ההורים והכול..
אוהבת אותךךךךך
ררגיינושששש שליי
יפה שליי
קוודם
כלכך געגעתתייי אלייך מלא מלא מלאא
בקשר להתפעה לאמא ולאבא
כל הכבוד..
אני לא הייתי עושה אתזה 🙄
מגייע לך צלש חחחח
ובקששרר להוואא
ידעתי שמתיישוו תפגשוו
ותתחבקווווווו(:
מקווה שהרגשת בנוח!
כלכך געגעתיי טוב שחזרת
יש הרבה על מה לדבר
ולספרר
תדעיי ש..
אני אוהבת אותך מאווד מאודדדדדד
QUOTE (koka15 @ 10/06/2007) ררגיינושששש שליי
יפה שליי
קוודם
כלכך געגעתתייי אלייך מלא מלא מלאא
בקשר להתפעה לאמא ולאבא
כל הכבוד..
אני לא הייתי עושה אתזה 🙄
מגייע לך צלש חחחח
ובקששרר להוואא
ידעתי שמתיישוו תפגשוו
ותתחבקווווווו(:
מקווה שהרגשת בנוח!
כלכך געגעתיי טוב שחזרת
יש הרבה על מה לדבר
ולספרר
תדעיי ש..
אני אוהבת אותך מאווד מאודדדדדד
חחח צל"ש
הייתי רוצה
גמניי התגעגעתיי אלייך נסיכה יפה שלי
מקווה להשלים ת'מידע שאני לא יודעת 😛
וכן חיבקתי אותו
מול הפרצוף של ההורים שלו..חחח
קיצורררר מאמייי
אוהבתתת אותךך
ועכשיו תדעיי שאני כאןן בשבילךךך
מואהה..3>