להחליף חברות?
לא נראה לי הדבר הנכון תמיד
כי את בעצמך כתבת שטוב לך איתן
וכן,קורה שלפעמים שאת שוכחת כמה כיף לך איתן
ואז כשאת מבלה איתן את מבינה כמה שטוב לך איתן
וזה חברות שלך, לכל אחת יש החסרונות שלה
וזאת החוכמה
להיות חברות שלהן לדעת על הפגמים שלהן ולקבל אותן ככה
ואני מסכימה איתך
כי לא חסר צבועות שקרניות וכאלה
אבל אחרי הכל את בוחרת את החברות שלך
וזה קשה להשאיר את הכל אותו הדבר
כי יש אנשים שמשתנים עם הזמן
ואת תמיד יכולה להכיר עוד חברות חדשות
כדי לשנות קצת אווירה
ועצה שלי, מנסיון
אם משהו מפריע לך או מציק לך בקשר לחברות שלכן
פשוט תגידי
אל תשמרי את זה בפנים, אחר כך זה מתפוצץ וזה נהיה יותר גרוע
ואני מסכימה עם מה שכתבת ומכירה את זה מקרוב
מצטערת על החפירה 😁
מקווה שיהיה בסדר
ושתחליטי לעשות את מה שטוב בשבילך -להישאר עם מה שיש או לשנות את זה-
ההחלטה ביידך
חברות זה דבר מתיש לפעמים ..
מבינה אותך כ"כ
לימור את צודקת
ואני אוהבת אותן עם החסרונות והיתרונות
אבל לפעמים זה באמת מייאש ...
ורגיל וצפוי ומשעמם ופוגע ודיי
ואל תדאגי אני רוב הזמן אומרת כל מה שאני חושבת
בקטע הזה אני לא שותקת
בסופו של דבר הם מבינות אם זה בהתנהגות ואם בדיבורים
"והדמעות שאני בוכה
לא מכאב, לא משמחה, ולא עצב
רק מזכירות לי את העובדה
שאני חיה בעצם
הרגשה משונה
כמו לפני נפילה
זה הלב שנכנע
על כל הטוב ולרע
אין להיות חלשה
אוהבת אותה
ואלה הסודות של חייך
את לא תגלי לעולם
כל עוד תכסי את פנייך
איש לא יראה את השריטות
המתחבאות מתחת לסודות
תקשיבי טוב פעם אחרונה
אני כותבת לך ואת מתעלמת
כמה רע עשיתי לך
השארת אותי בשדה הקרב מדממת
והדמעות שאני בוכה
הן מעולם לא נשפכו כאן בעצם
אז עד הפעם הבאה
להתראות בגן עדן
הרגשה משונה
כמו להיות אסירה
בתוך הלב שנכנע
אל יופייך הנורא
שמתקלף כמו קליפה
אוהבת אותך
ואלה הסודות של חייך...
ותמיד אהיה
זאת שיודעת
את תפילותייך
בין שתיקותייך
ותמיד אהיה
זאת ששומעת
את קול שפתייך
את סודותייך..."
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/06/2007) להחליף חברות?
לא נראה לי הדבר הנכון תמיד
כי את בעצמך כתבת שטוב לך איתן
וכן,קורה שלפעמים שאת שוכחת כמה כיף לך איתן
ואז כשאת מבלה איתן את מבינה כמה שטוב לך איתן
וזה חברות שלך, לכל אחת יש החסרונות שלה
וזאת החוכמה
להיות חברות שלהן לדעת על הפגמים שלהן ולקבל אותן ככה
ואני מסכימה איתך
כי לא חסר צבועות שקרניות וכאלה
אבל אחרי הכל את בוחרת את החברות שלך
וזה קשה להשאיר את הכל אותו הדבר
כי יש אנשים שמשתנים עם הזמן
ואת תמיד יכולה להכיר עוד חברות חדשות
כדי לשנות קצת אווירה
ועצה שלי, מנסיון
אם משהו מפריע לך או מציק לך בקשר לחברות שלכן
פשוט תגידי
אל תשמרי את זה בפנים, אחר כך זה מתפוצץ וזה נהיה יותר גרוע
ואני מסכימה עם מה שכתבת ומכירה את זה מקרוב
מצטערת על החפירה 😁
מקווה שיהיה בסדר
ושתחליטי לעשות את מה שטוב בשבילך -להישאר עם מה שיש או לשנות את זה-
ההחלטה ביידך
ת'אמת ? מסכימה במאה אחוז . .
אם המצב ממש על הפנים ואין לך ברירה,תשני ת'סביבה שלך
אבל אם לא,אל תוותרי על חברות שלך
זה לא תמיד צעד נכון ..
כי אז,כל פעם שמישהו יעשה טעות,או ישגה ויעשה משהו שלא מוצא חן בעינייך-את ישר תפסלי אותו ותתרחקי ממנו לחלוטין.
וזה לא ככה בחיים.אי אפשר כל יומיים לשנות ת'חברים ות'סביבה..יש אנשים שניפגעים מזה בצורה שאי אפשר לתאר.
ובאמת שלפעמים יש מריבות או ויכוחים,ואז באותם רגעים את שוכחת לרגע שהן חברות שלך,
את שוכחת כמה טוב היה לכן ביחד..כל מה שעברתן
את שוכחת מה הן עשו בשבילך,ומה את עשית בשבילהן..
בכל אחד יש חסרונות ופגמים,אבל החוכמה היא באמת לדעת לקבל ולהבין
במקום "להעניש" אותן ולהתרחק מהן בגלל הטעויות שלהן,אולי עדיף שתסבירי להן..שתתפסי איתן שיחה רצינית..וככה גם תראי להן עד כמה הן חשובות לך.
הפתרון הוא לא לברוח ולשנות סביבה...
כי בכל סביבה יש בעיות...
פתאום תחליטי שוב שלא טוב לך ושאת רוצה לשנות סביבה,
ושוב תעלמי ותלכי עם חברות חדשות
זה לא הולך ככה מאמי ,תפתרי מה שצריך..אל תברחי
סורי על החפירה,פשוט פרקתי גם משהו שקשור אלי קצת חח
אוהבת ותמיד פה.
תשמעי אין דבר יותר כיף מחברותת
פשוט איןן
לפעמים יש תקופות פחות טובות
אבל מי אם לא החברות ישב ויקשיב לך שעותתת
גם באמצע הלילה
עם מי תצחקי כל ערב? אל מי תבכי?
איןן פשוטט איןן על חברותת
תאמיני ליי הכל יהיה טובב והמריבות יעברוו
ואת לא תהיה עצובה בגללן
זה פשוט מדהים ...
גם אצלי זה ככה .
אבל אני פשוט התחרקתי ממי שלא טוב לי איתו ועכשיו כבר יותר בסדר ........