פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חברות

✍️ ילדהמשומשו 📅 09/06/2007 18:14 👁️ 607 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
להחליף חברות?
לא נראה לי הדבר הנכון תמיד
כי את בעצמך כתבת שטוב לך איתן
וכן,קורה שלפעמים שאת שוכחת כמה כיף לך איתן
ואז כשאת מבלה איתן את מבינה כמה שטוב לך איתן
וזה חברות שלך, לכל אחת יש החסרונות שלה
וזאת החוכמה
להיות חברות שלהן לדעת על הפגמים שלהן ולקבל אותן ככה
ואני מסכימה איתך
כי לא חסר צבועות שקרניות וכאלה
אבל אחרי הכל את בוחרת את החברות שלך
וזה קשה להשאיר את הכל אותו הדבר
כי יש אנשים שמשתנים עם הזמן

ואת תמיד יכולה להכיר עוד חברות חדשות
כדי לשנות קצת אווירה

ועצה שלי, מנסיון
אם משהו מפריע לך או מציק לך בקשר לחברות שלכן
פשוט תגידי
אל תשמרי את זה בפנים, אחר כך זה מתפוצץ וזה נהיה יותר גרוע

ואני מסכימה עם מה שכתבת ומכירה את זה מקרוב

מצטערת על החפירה 😁
מקווה שיהיה בסדר
ושתחליטי לעשות את מה שטוב בשבילך -להישאר עם מה שיש או לשנות את זה-
ההחלטה ביידך


חברות זה דבר מתיש לפעמים ..
מבינה אותך כ"כ
לימור את צודקת
ואני אוהבת אותן עם החסרונות והיתרונות
אבל לפעמים זה באמת מייאש ...
ורגיל וצפוי ומשעמם ופוגע ודיי
ואל תדאגי אני רוב הזמן אומרת כל מה שאני חושבת
בקטע הזה אני לא שותקת
בסופו של דבר הם מבינות אם זה בהתנהגות ואם בדיבורים


"והדמעות שאני בוכה
לא מכאב, לא משמחה, ולא עצב
רק מזכירות לי את העובדה
שאני חיה בעצם

הרגשה משונה
כמו לפני נפילה
זה הלב שנכנע

על כל הטוב ולרע
אין להיות חלשה
אוהבת אותה


ואלה הסודות של חייך
את לא תגלי לעולם
כל עוד תכסי את פנייך
איש לא יראה את השריטות
המתחבאות מתחת לסודות

תקשיבי טוב פעם אחרונה
אני כותבת לך ואת מתעלמת
כמה רע עשיתי לך
השארת אותי בשדה הקרב מדממת

והדמעות שאני בוכה
הן מעולם לא נשפכו כאן בעצם
אז עד הפעם הבאה
להתראות בגן עדן

הרגשה משונה
כמו להיות אסירה
בתוך הלב שנכנע

אל יופייך הנורא
שמתקלף כמו קליפה
אוהבת אותך

ואלה הסודות של חייך...

ותמיד אהיה
זאת שיודעת
את תפילותייך
בין שתיקותייך

ותמיד אהיה
זאת ששומעת
את קול שפתייך
את סודותייך..."
ממש אותודבר.
QUOTE (_קרנוש_ @ 10/06/2007) להחליף חברות?
לא נראה לי הדבר הנכון תמיד
כי את בעצמך כתבת שטוב לך איתן
וכן,קורה שלפעמים שאת שוכחת כמה כיף לך איתן
ואז כשאת מבלה איתן את מבינה כמה שטוב לך איתן
וזה חברות שלך, לכל אחת יש החסרונות שלה
וזאת החוכמה
להיות חברות שלהן לדעת על הפגמים שלהן ולקבל אותן ככה
ואני מסכימה איתך
כי לא חסר צבועות שקרניות וכאלה
אבל אחרי הכל את בוחרת את החברות שלך
וזה קשה להשאיר את הכל אותו הדבר
כי יש אנשים שמשתנים עם הזמן

ואת תמיד יכולה להכיר עוד חברות חדשות
כדי לשנות קצת אווירה

ועצה שלי, מנסיון
אם משהו מפריע לך או מציק לך בקשר לחברות שלכן
פשוט תגידי
אל תשמרי את זה בפנים, אחר כך זה מתפוצץ וזה נהיה יותר גרוע

ואני מסכימה עם מה שכתבת ומכירה את זה מקרוב

מצטערת על החפירה 😁
מקווה שיהיה בסדר
ושתחליטי לעשות את מה שטוב בשבילך -להישאר עם מה שיש או לשנות את זה-
ההחלטה ביידך

ת'אמת ? מסכימה במאה אחוז . .

אם המצב ממש על הפנים ואין לך ברירה,תשני ת'סביבה שלך
אבל אם לא,אל תוותרי על חברות שלך
זה לא תמיד צעד נכון ..
כי אז,כל פעם שמישהו יעשה טעות,או ישגה ויעשה משהו שלא מוצא חן בעינייך-את ישר תפסלי אותו ותתרחקי ממנו לחלוטין.
וזה לא ככה בחיים.אי אפשר כל יומיים לשנות ת'חברים ות'סביבה..יש אנשים שניפגעים מזה בצורה שאי אפשר לתאר.
ובאמת שלפעמים יש מריבות או ויכוחים,ואז באותם רגעים את שוכחת לרגע שהן חברות שלך,
את שוכחת כמה טוב היה לכן ביחד..כל מה שעברתן
את שוכחת מה הן עשו בשבילך,ומה את עשית בשבילהן..
בכל אחד יש חסרונות ופגמים,אבל החוכמה היא באמת לדעת לקבל ולהבין
במקום "להעניש" אותן ולהתרחק מהן בגלל הטעויות שלהן,אולי עדיף שתסבירי להן..שתתפסי איתן שיחה רצינית..וככה גם תראי להן עד כמה הן חשובות לך.

הפתרון הוא לא לברוח ולשנות סביבה...
כי בכל סביבה יש בעיות...
פתאום תחליטי שוב שלא טוב לך ושאת רוצה לשנות סביבה,
ושוב תעלמי ותלכי עם חברות חדשות
זה לא הולך ככה מאמי ,תפתרי מה שצריך..אל תברחי

סורי על החפירה,פשוט פרקתי גם משהו שקשור אלי קצת חח
אוהבת ותמיד פה.
תשמעי אין דבר יותר כיף מחברותת
פשוט איןן
לפעמים יש תקופות פחות טובות
אבל מי אם לא החברות ישב ויקשיב לך שעותתת
גם באמצע הלילה
עם מי תצחקי כל ערב? אל מי תבכי?
איןן פשוטט איןן על חברותת
תאמיני ליי הכל יהיה טובב והמריבות יעברוו
ואת לא תהיה עצובה בגללן
זה פשוט מדהים ...

גם אצלי זה ככה .

אבל אני פשוט התחרקתי ממי שלא טוב לי איתו ועכשיו כבר יותר בסדר ........

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך