פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חברות

✍️ ילדהמשומשו 📅 09/06/2007 18:14 👁️ 608 צפיות 💬 21 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אני שמה לב בזמן האחרון
שלפעמים בלי לשים לב אני פשוט מתרחקת מדבר הזה שנקרא חברות
אולי זה עם הזמן אולי פשוט נמאס לי
אבל חברות שהיו חברות טובות שלי פעם
כבר לא אותו הדבר בשבילי.
אני באמת אוהבת אותם ומתגעגעת לימים קודמים
שהיינו כל הזמן כולם ביחד והכול
אבל אני מרגישה שפשוט נמאס לי לרדוף
נמאס לי לריב
נמאס לי מהצביעות
נמאס לי מהשקרים
נמאס לי שיכאב בגללם
נמאס ..
למה לא להישאר עם החברות שהם באמת חברות שלך ?
אלה שבאמת באמת את חשובה להם
( שגם להם את השריטות שלהם, אבל יאללה, בסדר . )
ולא אלה שמתקשרות שצריכות משהו וכדומה .
למה זה לא יכול להיות כמו שצריך ? כמו שהיה פעם ?
פעם זה היה פשוט כל כך שונה.
פעם חברות היו נראות פשוט הדבר הכי טהור שקיים.
היו לי חברות שחשבתי שבחיים לא נתרחק
ולא שהתרחקתי מכולם
אבל אני פשוט מרגישה שזה לא זה .
שאני לא מתרגשת ממה שקורה ביננו , כי אני רגילה לזה.
אני רגילה לאופי הזה, רגילה להתנהגות הזאת.
רגילה לכל מה שקורה איתם !
בכלל למה זה צריך להיות סביב המריבות, השקרים, להתרחק, להתקרב ...
זה מעצבן .

ואני לא מכלילה, ולא כולם תמיד כאלה.
אבל פשוט התפיסת ראש שלי כלפייהם רק משתנה.
ואני לא מתרגשת מ כ ל ו ם .

ויש חברות שבאות, וחברות שהולכות
ובסוף .. פשוט מתרחקים
מתרחקים מכל מה שנקרא כבר 'חברה'
בסוף ? יש לך רק את עצמך .


רק אצלי זה עובר בראש ?

😊


סורי .. הייתי חייבת לפרוק איפשההההההו !
לא רק אצלך זה ככה
גמאני מרגישה ממש אותו דבר
:|
אותו מקרה בדיוק עובר עליי,
מרגישה אותו הדבר.
=[
מבינה אותך...גם אני מרגישה ככה.
QUOTE (hila1990 @ 09/06/2007) מבינה אותך...גם אני מרגישה ככה.
😊

*חיבווווווווק*
מאמי
גם אצלי זה ככה את יודעת כמה הייתי בדיכאון:[[
אני עדיין
אבל אני מבינה שהחברות הבאמת טובות לא יעזבו בחיים

אני איתך מאמי
מבינה אותך ...
זה כל כך כווואב |:
אני לא אכתוב הרבה רק אגיד
שאם את מרגישה צביעות ושקרים
אלה לא חברות מצטערת
אפשר לריב אפשר לכעוס
אפשר להיות עצובים בגלל חברים
אבל צביעות?! שקר?! בגידה?! סבל!?
זה לא!!! לא מקבלת את זה
מגיעות לך כנראה חברות אמיתיות אחרות
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אותה הרגשה בדיוק..!
😢
וזה מה שעצוב :/
שכולם מרגישים ככה .


מורני , אין לי מה להגיד לך
אני כבר לא יודעת כלום
ונמאס לי
לפעמים פשוט בא לי לעבור למקום אחר עם אנשים אחרים
רק שכמו שכולם רואים , זה בכל מקום .
אולי בכל מקום יש את
אלה שפוגעים אבל אי אפשר
לשכוח את אלה שלא
ואת אלה שהם החברים הכי אמיתיים
בטוב וברע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אנשים כל הזמן משתנים
את לא שמה לב אבל גם את השתנת
והתבגרת
ופתאום את רואה דברים בצורה שונה
ולא מוצא חן בעייניך ממה שאת רואה
אז זה תלוי בך,
אם יש לך את הפחד להיות לבד ולהתחיל משהו בחייך אז את תשארי באותו המקום
ודיי תסבלי עם אנשים שאת יודעת שזה לא אותוהדבר
או שתקחי את ההחלטה ותחליטי שאת רוצה את הטוב ביותר
ותגלי אנשים אחרים שבחיים לא תחשבי שתהיי חברה שלהן ואת תהיי

זה מה שאני עשיתי
מצאתי את עצמי במצב שכל החברות השתנו וגם אני!
וידעתי שאני יותר לא רוצה להיות איתן, למרות כמה שהן היו חשובות לי
רציתי את האושר שלי
וידעתי שאיתן זה לא יהיה
אז נכון למדתי לסמוך על עצמי
אז פתאום אין את החבורה הקבועה
אבל באתי והכרתי חברים אחרים
ורק אחרי הרבה זמן מצאתי יותר חברות אמיתיות
ויותר מזה למדתי לסמוך על עצמי...


אז אחרי החפירה חח
כמה שזה קשה לך את צריכה לדעת שזה יקרה לך
ואת פשוט צריכה להיות חזקה!!!
אני והחברות שלי מחוברת כזה כל כך הרבה שנים, שזה פשוט קשה לי להתנתק.
ואני יודעת שיש עוד אחת שחושבת בדיוק כמוני, כל מה שאמרתי.
שנמאס והכול צפוי ומעצבן, ופשוט אין כבר סבלנות להכול.
ואת כל כך צודקת, שעכשיו דברים מפריעים לי שפעם לא כל כך הפריעו.
וזה הם התבגרו ואני התבגרתי, ועשר שנים להיות ביחד, לפעמים פשוט נראה לי מוגזם מוכר וצפוי.
בגלל זה משעמם לפעמים, מעצבן לפעמים, ובגלל זה ההרגשה שלי ככה.
אני התחלתי להתחבר קצת עם כמה בנות חדשות, זה קורה לי מידי פעם וגם לפני שנתיים תחברתי עם חבורה חדשה שעד היום אנחנו די בקשר.
אני קצת מתרחקת, מהכול, מכל החברות הטובות שלי, ואפילו מילדה שאני והיא בנפרד זה לא יכול להיות.
אבל גם ממנה כבר נמאס, ואני מתייאשת לפעמים.

אבל אתמול אחרי שרשמתי הכול יצאתי עם כמה מהם ביחד לסיבוב
בהתחלה הייתי עצבנית, ודיברתי גם עם אחת מהם על הנושא
אבל אחר כך, פשוט הכל עבר, הצטלמנו, צחקנו, עשינו שטויות
נזכרתי במי הם, וכמה שהם חשובות לי כולם

אז להתרחק לגמריי ולחפש חבורה חדשה, לא יודעת אם אני יצליח, ואם אני כל כך רוצה את השינוי הזה.
אני לא מילדה שבנויה לשינויים כאלה גדולים :]
למרות שזה באמת יכול אולי לעזור לי קצת לתקופה מסויימת.
אבל בכל מקרה אני מקווה שיהיה לי טוב, ושההרגשה הזאת קצת תחלוף לי...
מכירה את זה כל כך טוב, אני מרגישה בדיוק כמוך.


תמונה




שולחת לך המווווווווון חיבוקים ונשיקווווווות [=
נופריייייייייייייי

את מדהימממממממממה

ואני אוהבת אותתתתתתתתתתךך =]]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך