פשש תודה על העזרה מה היתי עושה בלעדיכם??
(בצינות!)
כבר שבוע אני מתחננת לעזרה מישהו? משהו? כלום!
מה כבר ביקשתי עצה טובה שתעזור, או סתם מילות עידוד אבל כנראה שזה קשה מדי!
כל כך קשה שפשוט לאף אחד לא אכפת
כל כך קשה שפשוט אי אפשר לכתוב פה כלום כי לא משנה מה לא יעזרו לך, לא יעודדו, לא יגיבו!
אז תזכירו לי פעם הבאה פשוט להתבודד בתוך עצמי, אולי זה יעזור!
-פ-ר-י-ק-ה-
בייבי אולי תשלחי לי הודעה בפרטי?
מה קרה וזה?
אני אנסה לעזור לך
אם את צריכה משהו, את תמיד יכולה לפנות אליי לפרטי.
מאמי אני ממש לא יודעת מי את
ועל מה את מדברת, אני אישית מנסה לעזור כל פעם שאני יכולה
ואני יודעת שגם ככה אחרות,או לפחות הרוב
תפני אלי בפרטי אם את צריכה משהו
באמת! בשמחה אני אנסה לעזור לך
אולי תזדהי ותגידי מי את, זהנורא חכם לבוא ולהאשים באנונימי.
אני לא יודעת מה קרה אבל תתחברי אליי לאייסי או אולי יש לי אותך מי יודע, אני אשמח לשמוע ולתת כמה עצות שצריך!
אני לא יודעת בכלל על מה את מדברת
אני חושבת שכל מי שמבקש עזרה
מקבל אותה פה כי תמיד אנחנו כאן אחד בשביל השנייה
בטוב וברע ואם לא עזרו לך זה לא מכוונה רעה
אולי לא ראו
אולי לא הסברת טוב
אולי היה לחץ אי אפשר לדעת
אני אשמח לעזור לך בכל מה שאת צריכה
ואת יכולה לדבר איתי בפרטי על הכל
וגם באיסיקיו304589929
ולגבי זה שקשה לך כל אחד עובר מכשולים
אבל הגדולה זה לעבור אותם ולצאת חזקים מהם
אז תרימי את הראש והכל יהיה בסדר
תלחמי על מה שאת רוצה ואל תוותרי
תאמיני שאת יכולה לעבור את התקופה הזאת
ואת תסתדרי אני שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/06/2007) אני לא יודעת בכלל על מה את מדברת
אני חושבת שכל מי שמבקש עזרה
מקבל אותה פה כי תמיד אנחנו כאן אחד בשביל השני
בטוב וברע ואם לא עזרו לך זה לא מכוונה רעה
אולי לא ראו
אולי לא הסברת טוב
אולי היה לחץ אי אפשר לדעת..
אני מסכימה עם מורנוש שלי..
כולם באתר הזה משקיעים ועוזרים אחד לשני!!
אולי לא שמו לב, או אולי לא הבינו מה הבעיה ולא ידעו איך להגיב..
זה בטוח אבל מאה אחוז בטוח לא קרה בכוונה רע..!!!
אם את צריכה לפרוק משהו או סתם לדבר עם מישהו, אני ת-מ-י-ד פה בשבילך !!
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי או למסן שלי..angels_girlfriend1612@hotmail.com
הכל יהיה בסדר מאמי..😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
QUOTE (Irreplacable @ 09/06/2007) QUOTE (נאפי @ 08/06/2007) אני לא יודעת בכלל על מה את מדברת
אני חושבת שכל מי שמבקש עזרה
מקבל אותה פה כי תמיד אנחנו כאן אחד בשביל השני
בטוב וברע ואם לא עזרו לך זה לא מכוונה רעה
אולי לא ראו
אולי לא הסברת טוב
אולי היה לחץ אי אפשר לדעת..
אני מסכימה עם מורנוש שלי..
כולם באתר הזה משקיעים ועוזרים אחד לשני!!
אולי לא שמו לב, או אולי לא הבינו מה הבעיה ולא ידעו איך להגיב..
זה בטוח אבל מאה אחוז בטוח לא קרה בכוונה רע..!!!
אם את צריכה לפרוק משהו או סתם לדבר עם מישהו, אני ת-מ-י-ד פה בשבילך !!
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי או למסן שלי..angels_girlfriend1612@hotmail.com
הכל יהיה בסדר מאמי..😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
אני תמיד בפרטיי אם את צריכה!
QUOTE (MiLaNo @ 09/06/2007) אולי תזדהי ותגידי מי את, זהנורא חכם לבוא ולהאשים באנונימי.
אני לא יודעת מה קרה אבל תתחברי אליי לאייסי או אולי יש לי אותך מי יודע, אני אשמח לשמוע ולתת כמה עצות שצריך!
294770543
מסכימה עם הבנות..
אם את רוצה דברי איתי אני תמיד מוכנה לעזור..
265500690
יש לי תחושה שאני יודע מי את..
את צריכה להבין שלא תמיד יש לאנשים זמן להגיב ולעזור
או פשוט מה להגיד.
אני אישית נכנסתי לאשכול שלך ולא ידעתי מה להגיד..
ניסיתי, אבל לא מצאתי פיתרון לסיטואציה שהחברות שלך נקלעו אלייה.
אם זה עוזר במשהו- אני מצטער.
אבל לצאת ולהאשים אנשים שלא אכפת להם?
לפי דעתי זו חוצפה שאין כדוגמתה.
תתביישי לך.
עם אושרי !
ובפרטי בשבילך..
QUOTE (oshri_Ok @ 09/06/2007) יש לי תחושה שאני יודע מי את..
את צריכה להבין שלא תמיד יש לאנשים זמן להגיב ולעזור
או פשוט מה להגיד.
אני אישית נכנסתי לאשכול שלך ולא ידעתי מה להגיד..
ניסיתי, אבל לא מצאתי פיתרון לסיטואציה שהחברות שלך נקלעו אלייה.
אם זה עוזר במשהו- אני מצטער.
אבל לצאת ולהאשים אנשים שלא אכפת להם?
לפי דעתי זו חוצפה שאין כדוגמתה.
תתביישי לך.
ווא ווא אושרי
אין לי מושג על מה מדובר כאן
אבל לא יפה להגיב ככה :\
זה באמת נורא מעליב שיש לך בעיה
ואף אחד לא מגיב ולא עוזר ...
תחשוב אם המצב היה הפוך
ואתה זה שהיה צריך עזרה .
מאמינה שהגעת למסקנה
שזה לא כ"כ כיף ||:
מאמי אני באיסיקיו
219028770
QUOTE (-שחרווניי- @ 09/06/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 09/06/2007) יש לי תחושה שאני יודע מי את..
את צריכה להבין שלא תמיד יש לאנשים זמן להגיב ולעזור
או פשוט מה להגיד.
אני אישית נכנסתי לאשכול שלך ולא ידעתי מה להגיד..
ניסיתי, אבל לא מצאתי פיתרון לסיטואציה שהחברות שלך נקלעו אלייה.
אם זה עוזר במשהו- אני מצטער.
אבל לצאת ולהאשים אנשים שלא אכפת להם?
לפי דעתי זו חוצפה שאין כדוגמתה.
תתביישי לך.
ווא ווא אושרי
אין לי מושג על מה מדובר כאן
אבל לא יפה להגיב ככה :\
זה באמת נורא מעליב שיש לך בעיה
ואף אחד לא מגיב ולא עוזר ...
תחשוב אם המצב היה הפוך
ואתה זה שהיה צריך עזרה .
מאמינה שהגעת למסקנה
שזה לא כ"כ כיף ||:
מאמי אני באיסיקיו
219028770
מצטער, אבל גם לא יפה לבוא ולהכפיש אנשים.
הכל היה נראה אחרת אם היא הייתה באה מנקודה של הבנה,
של "סבבה, קורה שאי אפשר לעזור.
נעיר להם, שלהבא זה לא ייקרה"..
אבל לא בצורה כזו מזלזלת ופוגעת.
קורה שאנשים לא הגיבו מחוסר זמן או רצון או חשק.
זה שאת רושמת כאן זה לפרוק ל-ע-צ-מ-ך את הבעיות ש-ל-ך, אנחנו פה להקשיב נטו ומידי פעם גם לייעץ.
אל תאשימי פה אנשים שלא "עזרו " לך. את מכירה את הבעיות שלך יותר טוב מאיתנו ואני גם בטוחה שאת יודעת איך לפתור אותן בכל מקרה:
321320774