אושרי וחן היא נעלבה ...
אל תתקפו אותה רק .
QUOTE אושרי וחן היא נעלבה ...
אל תתקפו אותה רק .
לא תקפנו מאמי באמת שלא. אבל זה לא פה גם ככה לבוא ו"להאשים" אותנו בזה שלא עזרנו לה בבעיות שלה. בראש ובראשונה היא צריכה לעזור לעצמה. זה שהיא רושמת פה היא צריכה לדעת שלפעמים היא תקבל ייעוץ ולפעמים לא.
ולאנונימית- כבר רשמתי את האי סי קיו שלי בהודעה הקודמת שרשמתי פה את תמיד מוזמנת לפנות אליי
(ולא! אני לא תוקפת)
שבוע טוב
ככה אני ראיתי והרגשתי .
מצטערת אם טעיתי ...
ומי שפתחה את האשכול
כנסי אליי לאיסיקיו ונדבר .
זה נכון
לפעמים באמת מתעלמים מהרבה עצובים כאן באתר..
אבל צריך להבין
שלא תמיד יתייחסו אלייך
ןאןתה ילדה שכתבה את זה
מוזמנת להיכנס לי לפרטי=]
או לאיסי
190810770
אני בטוחה שמי שבאה ואמרה, ודיברה אז כן שמענו אותה, וכמה שיכלנו עזרנו
אבל תמיד אפשר לבוא ולתקן את זה
ואיך נדע איך לתקן את זה אם לא נדע על מי מדובר
אני בטוחה שאפשר לשנות את זה!
לפעמים בשביל שאחרים ישמעו צריך לצעוק ... ככה זה
לא תמיד שומעים אותך כי יש פה המון!
אז תנסי להבין
ואם את צריכה אני בפרטי או liora211@walla.co.il
אין לי מושג מי את או איזה אשכול פתחת אבל את
יכולה לפנות אליי בפרטי תמיד, אני אשמח לנסות לעזור. 😊