אני ישנה בדר"כ בצורת עובר
אבל גם על הצד רגיל
תנוחת העובר
אם את או אתה ישנים בתנוחת העובר אתם קשוחים מבחוץ, אבל רכים מבפנים (מאוד ישראלי, לא?) אתם עשויים להיות חשדנים כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אבל קל להפיג את החששות שלכם. אגב, זוהי תנוחת השינה השכיחה ביותר. 41% מבין 1,000 משתתפי המחקר ישנו בה, ומספר הנשים הישנות בה הוא פי שניים ממספר הגברים שבחרו לישון באופן זה.
האמת שאני איך שאני פשוט שוכבת על המיתה אין לי תנוחה מוגדרת
אני פשוט נוחתת על המיטה וכל הזמן זזה
אז סביר להניח שיש לי את כל התנוחות חחח 😛
חח אהבתי תודהה
אני לרוב ישנה כמוו עובר 😁
בעיקרון אני ישנה בכול התנוחות
אבל הכי הכי
תנוחת הנפילה החופשית
הנופלים ישנים על הבטן וחובקים בשתי ידיהם את הכרית, כאשר ראשם מונח עליה ומוטה לאחד הצדדים. בערך 7% אחוזים מכם ישנים בתנוחה הזו, ואם אתם כאלה - אתם מאוד אוהבים קהל. אתם "חיה חברתית" ולרוב אומרים בדיוק מה שאתם חושבים, אפילו אם יש מי שלהם זה לא ממש נעים לשמוע. מהצד האחר, אומר החוקר הבריטי, ביקורת המופנית כלפיכם אתם לא ממש אוהבים, וגם לא להיקלע למצבים קיצוניים. אתם יותר אנשי "אמצע הדרך".
😁
תנוחת הנפילה החופשית. "חיה חברתית"
תנוחת הנפילה החופשית
הנופלים ישנים על הבטן וחובקים בשתי ידיהם את הכרית, כאשר ראשם מונח עליה ומוטה לאחד הצדדים. בערך 7% אחוזים מכם ישנים בתנוחה הזו, ואם אתם כאלה - אתם מאוד אוהבים קהל. אתם "חיה חברתית" ולרוב אומרים בדיוק מה שאתם חושבים, אפילו אם יש מי שלהם זה לא ממש נעים לשמוע. מהצד האחר, אומר החוקר הבריטי, ביקורת המופנית כלפיכם אתם לא ממש אוהבים, וגם לא להיקלע למצבים קיצוניים. אתם יותר אנשי "אמצע הדרך".
😊