תנוחת הנפילה החופשית
הנופלים ישנים על הבטן וחובקים בשתי ידיהם את הכרית, כאשר ראשם מונח עליה ומוטה לאחד הצדדים. בערך 7% אחוזים מכם ישנים בתנוחה הזו, ואם אתם כאלה - אתם מאוד אוהבים קהל. אתם "חיה חברתית" ולרוב אומרים בדיוק מה שאתם חושבים, אפילו אם יש מי שלהם זה לא ממש נעים לשמוע. מהצד האחר, אומר החוקר הבריטי, ביקורת המופנית כלפיכם אתם לא ממש אוהבים, וגם לא להיקלע למצבים קיצוניים. אתם יותר אנשי "אמצע הדרך".
וואלה חחח מילה שאני לא כזה.
תנוחת העובר
אם את או אתה ישנים בתנוחת העובר אתם קשוחים מבחוץ, אבל רכים מבפנים (מאוד ישראלי, לא?) אתם עשויים להיות חשדנים כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אבל קל להפיג את החששות שלכם. אגב, זוהי תנוחת השינה השכיחה ביותר. 41% מבין 1,000 משתתפי המחקר ישנו בה, ומספר הנשים הישנות בה הוא פי שניים ממספר הגברים שבחרו לישון באופן זה.
😊
QUOTE (apchi @ 08/06/2007) תנוחת הנפילה החופשית
הנופלים ישנים על הבטן וחובקים בשתי ידיהם את הכרית, כאשר ראשם מונח עליה ומוטה לאחד הצדדים. בערך 7% אחוזים מכם ישנים בתנוחה הזו, ואם אתם כאלה - אתם מאוד אוהבים קהל. אתם "חיה חברתית" ולרוב אומרים בדיוק מה שאתם חושבים, אפילו אם יש מי שלהם זה לא ממש נעים לשמוע. מהצד האחר, אומר החוקר הבריטי, ביקורת המופנית כלפיכם אתם לא ממש אוהבים, וגם לא להיקלע למצבים קיצוניים. אתם יותר אנשי "אמצע הדרך".
אני בידיוק כזאת !!
אני ישנה בדר"כ בצורת עובר
אבל גם על הצד רגיל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/06/2007) אני ישנה בדר"כ בצורת עובר
אבל גם על הצד רגיל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
תנוחת העובר
אם את או אתה ישנים בתנוחת העובר אתם קשוחים מבחוץ, אבל רכים מבפנים (מאוד ישראלי, לא?) אתם עשויים להיות חשדנים כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אבל קל להפיג את החששות שלכם. אגב, זוהי תנוחת השינה השכיחה ביותר. 41% מבין 1,000 משתתפי המחקר ישנו בה, ומספר הנשים הישנות בה הוא פי שניים ממספר הגברים שבחרו לישון באופן זה.
QUOTE (Mami_4_Ever @ 08/06/2007) חח על הבטן..😊
😁
תנוחת העובר
"אם את או אתה ישנים בתנוחת העובר אתם קשוחים מבחוץ, אבל רכים מבפנים (מאוד ישראלי, לא?) אתם עשויים להיות חשדנים כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אבל קל להפיג את החששות שלכם. אגב, זוהי תנוחת השינה השכיחה ביותר. 41% מבין 1,000 משתתפי המחקר ישנו בה, ומספר הנשים הישנות בה הוא פי שניים ממספר הגברים שבחרו לישון באופן זה."
ואיי אני ממש ל-א כזאת..
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 08/06/2007) QUOTE (apchi @ 08/06/2007) תנוחת הנפילה החופשית
הנופלים ישנים על הבטן וחובקים בשתי ידיהם את הכרית, כאשר ראשם מונח עליה ומוטה לאחד הצדדים. בערך 7% אחוזים מכם ישנים בתנוחה הזו, ואם אתם כאלה - אתם מאוד אוהבים קהל. אתם "חיה חברתית" ולרוב אומרים בדיוק מה שאתם חושבים, אפילו אם יש מי שלהם זה לא ממש נעים לשמוע. מהצד האחר, אומר החוקר הבריטי, ביקורת המופנית כלפיכם אתם לא ממש אוהבים, וגם לא להיקלע למצבים קיצוניים. אתם יותר אנשי "אמצע הדרך".
אני בידיוק כזאת !!
חחח
זה ב-ו-ל אחותי הגדולה..
זה כאילו שזה נכתב עלייה 😁
תנוחת העובר
אם את או אתה ישנים בתנוחת העובר אתם קשוחים מבחוץ, אבל רכים מבפנים (מאוד ישראלי, לא?) אתם עשויים להיות חשדנים כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אבל קל להפיג את החששות שלכם. אגב, זוהי תנוחת השינה השכיחה ביותר. 41% מבין 1,000 משתתפי המחקר ישנו בה, ומספר הנשים הישנות בה הוא פי שניים ממספר הגברים שבחרו לישון באופן זה.
תודה על הכתבה מאמי!!
לרוב אני ישנה בתנוחת "הנפילה החופשית"
הנופלים ישנים על הבטן וחובקים בשתי ידיהם את הכרית, כאשר ראשם מונח עליה ומוטה לאחד הצדדים. בערך 7% אחוזים מכם ישנים בתנוחה הזו, ואם אתם כאלה - אתם מאוד אוהבים קהל. אתם "חיה חברתית" ולרוב אומרים בדיוק מה שאתם חושבים, אפילו אם יש מי שלהם זה לא ממש נעים לשמוע. מהצד האחר, אומר החוקר הבריטי, ביקורת המופנית כלפיכם אתם לא ממש אוהבים, וגם לא להיקלע למצבים קיצוניים. אתם יותר אנשי "אמצע הדרך".
אבל כשאני עצובה\עצבנית\מפוחדת\לחוצה וכו' אז אני ישנה בתנוחת "העובר"
אם את או אתה ישנים בתנוחת העובר אתם קשוחים מבחוץ, אבל רכים מבפנים (מאוד ישראלי, לא?) אתם עשויים להיות חשדנים כאשר אתם פוגשים אנשים חדשים, אבל קל להפיג את החששות שלכם. אגב, זוהי תנוחת השינה השכיחה ביותר. 41% מבין 1,000 משתתפי המחקר ישנו בה, ומספר הנשים הישנות בה הוא פי שניים ממספר הגברים שבחרו לישון באופן זה.
תודה שהבאת את האתר מאמי שלי..😊
אוהבת המון..
מואהה
ממ אני יושבת בתנוחת עובר ותנוחת הנפילה החופשית..חח
ואני גם אוהבת להוציא רגליים מהשמיכה.. בד"כ רגל אחת