בזמן האחרון אני שמה לב להמון דברים
לכל ה"צרות" שלכם
אתם מודעים לגודל הצרה שלכם?
אתם מודעים לזה שיש צורות יותר גרועות משלכם?
אתם מודעים לזה שאתם יכולים לקום ולפתור אותן אבל פשוט לא רואים את זה, מפחדים, לא מעיזים? ואז זה כבר הבעיה שלכם
אתם פשוט לא יודעים שיש צרות יותר גדולות משלכם
תעריכו את מה שיש לכם:
את הבית
המשפחה
הבריאות
האוכל
שיש לכם מה ללבוש
החברים, האנשים שמסביבכם שאוהבים אותכם [ויש כאלה אתם לא שמים לב לפעמים]
כי יש כאלה שאין להם את זה
ואלו הם הדברים הכי חשובים בחייכם
אתם לא יודעים כמה אנשים היו רוצים להתחלף ב"צרות" שלכם
כל האנשים החולים והמגבלויות האחרות
המולסיים
ואני מצטערת אם אני "חופרת" לכם פה
אבל אני לא יכולה לקרוא את ההודעות האלה
"ההוא שאני אוהבת" "חברה שלי צבועה" "אמא שלי עיצבנה אותי" וכל ההודעות האלה
אני לא אומרת שאל תתפרקו
זה מעצבן כי אתם ממש נהרסים והורסים לכם את כל החיים עם הצרות האלה
ואני אומרת את זה ממש מכל הלב בשבילכם
חמודים שלי
תלמדו להעריך את מה שיש לכם
אל תבזבזו את העצבים שלכם על אחרים
כי לא כולם שווים אותם
ומי ששווה אותם?
לא יעצבן אותכם או יעציב אותכם
תלמדו לחייך תמיד
סתם כי ככה
לא חייב לקרות משהו מיוחד
תלמדו שבחיים הכל לטובה [אומרת מניסיון]
תלמדו שהכל עובר
הכל מסתדר בסוף
כי לדברים יש נטייה להסתדר מעצמם עם קצת מאמץ שלנו
אז כל מה שניסתי להגיד לכם זה
שתהנו מהחיים
כי חיים רק פעם אחת לא?!
תנצלו את מה שיש לכם [ואם תראו טוב טוב תראו שיש הרבה] ואת הנעורים שלכם
כי זו התקופה הכי יפה בחיים שלכם
מקווה שהצלחתי להעביר את המסר
אוהבת 3>
העברת את המסר ואי אפשר טוב מזה חח
ואני מסכימה איתך 'שהצרות' שלי לא כאלה גדולות
ויש הרבה יותר גדולות מאלה...
וסתם לפעמים בא לפרוק הכל..
אני מסכימה איתך שאפשר לפתור אותם והכל לטובה...
ובכלל בכל מה שאמרת...
וגם שיש לי בעיות אני לא מתכוונת ליפול ו להשבר לגמרי ולהתבאס לגמרי...
אבל שיש את הרות והבעיות בדרך כלל שוכחים מכל הצרות הנרואות שיש לאחרים..
ככה זה זה הכל 😊
וואי וואי ,
את לא מבינה כמה אני חושבת על כל זה ...
במיוחד על הקטע שה"צרות" שלנו
תמיד יכולות להיות יותר גדולות .
חשבתי על זה המון אבל אף פעם לא ידעתי איך לכתוווב את זה .
(:
קרן אור שלי...את מדהימה
וכל כך צודקת 3>
את כ"כ צודקת,
לא יודעים להעריך את מה שיש לנו.
ת ע ר י כ ו ישנם אנשים שאין להם מה שיש לכם.
קרן ישר כוח (:
אני שמחה שאתן מסכימות איתי
ולא רק זה
אלא גם פועלות לפי זה
שחר אין פה מה לדעת איך לכתוב, גם אני חשבתי ככה
פשוט כשאת מתחילה לכתוב אז ביחד עם כל המחשבות והרגשות יוצא לך כל מה שרצית להגיד
שלי אוהבת אותך יפה שלי
דברי איתי..התגעגעתי 😁
יפה שלי את כל כך צודקת..
ואני ?
כל כך אוהבת אותך ! ! !
מאמי את צודקת בהחלט
אוהבת המון 😊
צודקת בהחלט..
תודה מאמיי שליי!
את מקסימהה!
אוהבתת3>
QUOTE (hofit189 @ 07/06/2007) משוגעת שלי אוהבת אותך
חופיתי אוהבת אותך המון
אבל אם תחייכי אני אוהב קצת יותר 😉
סתם😛
שני כרמית שמחה שאתן מסכימות (:
אוהבת 3>
מישהו היה צריך להגיד את זה
😊
QUOTE (בעילום-שם @ 07/06/2007) מישהו היה צריך להגיד את זה
😊
😊
אבל זה לא תמיד נכון ..
כי אם אני אומרת ש'אני שונאת אותו' תאמיני לי שזה לא בגלל שהוא החליט שהוא לא אוהב אותי.
אם אני אומרת ש'אני שונאת אותו' זה בגלל שהוא כמעט אנס אותי.
ותאמיני לי שכשאת תיהיי במצב כזה הדבר האחרון שאת תחשבי עליו באותו הרגע זה על מה יש לי .. ועל אם מישהו ירצה להתחלף איתי באותו רגע.
זה לא נכון לכל המקרים.
אבל כן גם אני חושבת ככה על דברים טיפשיים כאלה.
את צודקת כלכך
אווהבת אותך.