QUOTE (Kariniiii @ 07/06/2007) אבל זה לא תמיד נכון ..
כי אם אני אומרת ש'אני שונאת אותו' תאמיני לי שזה לא בגלל שהוא החליט שהוא לא אוהב אותי.
אם אני אומרת ש'אני שונאת אותו' זה בגלל שהוא כמעט אנס אותי.
ותאמיני לי שכשאת תיהיי במצב כזה הדבר האחרון שאת תחשבי עליו באותו הרגע זה על מה יש לי .. ועל אם מישהו ירצה להתחלף איתי באותו רגע.
זה לא נכון לכל המקרים.
אבל כן גם אני חושבת ככה על דברים טיפשיים כאלה.
לא הבנת אותי..
כנראה שלא הצלחתי להעביר לך את המסר
אני לא מתכוונת שחס וחלילה אם מישהי נאנסת, כי זה כתם לכל החיים
אני מדברת על הדברים הפחות משמועתיים
ואני כן מכירה את העצבים של אותו רגע
שאני חושבת שזה סוף העולם
כנראה שאת לא מכירה את סוג האנשים שדבר קטן אחד משנה להם את כל החיים במקום לשנות להם רק יום אחד, האנשים שלא יודעים מה נמצא מסביבים ולא יודעים להעריך
יצאה לי להכיר כמה כאלה
ולא אמרתי שלא תתפרקו או תשחררו עצבים
ולא מכלילה את כל המקרים
ברי אוהבת אותך גם
קאריני שלי... אלו באמת בעיות
בעיות שנשארים איתם כל החיים...
אבל נגיד שמישהו מאכזב מישהי, או חברה שפוגעת
נכון זה כואב , אבל אחרי זה?!
צוחקים על זה
אז צריך לקחת כל דבר בפרופורציה..
שאוית כמעט אנסו הייתי בדיכאון חודש
אבל לא נתתי לזה להשתלט עליי
כי אם לא זה ירדוף אותך לכל החיים!
בעיקרון אני מסכימה איתך עם הרוב
אבל לפעמים מישהי כותבת "אני שונאת אותו",
"היא זבל","נמאס לי" ואנחנו בעצם לא מודעים
לכל מה שעובר על הבנאדם
ככה שאולי זה נראה לנו צרה קטנה יחסית למה שיש בחיים
אבל בשביל אותו אדם שרק הוא עובר את הבעיה הזאת
זאת צרה ענקית ואני בטוחה שאם היינו יודעים הכל
אף אחד לא היה חשוב שזאת צרה פשוטה
כמו זה גם מצד שני יש את מי שבאמת ברגע שיש בעיה
לא רואה את כל הטוב שיש לו מהצד השני ולא
מעריך את שאר הדברים
אז יש ויש והלוואי שתמיד כולם יהיו
מאושרים ויהיה להם טוב
כי לאף אחד לא מגיע לסבול
כולם כאן מלאכים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/06/2007) בעיקרון אני מסכימה איתך עם הרוב
אבל לפעמים מישהי כותבת "אני שונאת אותו",
"היא זבל","נמאס לי" ואנחנו בעצם לא מודעים
לכל מה שעובר על הבנאדם
ככה שאולי זה נראה לנו צרה קטנה יחסית למה שיש בחיים
אבל בשביל אותו אדם שרק הוא עובר את הבעיה הזאת
זאת צרה ענקית ואני בטוחה שאם היינו יודעים הכל
אף אחד לא היה חשוב שזאת צרה פשוטה
כמו זה גם מצד שני יש את מי שבאמת ברגע שיש בעיה
לא רואה את כל הטוב שיש לו מהצד השני ולא
מעריך את שאר הדברים
אז יש ויש והלוואי שתמיד כולם יהיו
מאושרים ויהיה להם טוב
כי לאף אחד לא מגיע לסבול
כולם כאן מלאכים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה.
ליאור התכוונת אלי או לקארין?
מורן וליה מסכימה איתכן בערך
אבל כנראה שלא הבנתן
כי אני לא התכוונתי לצרות הגדולות, ולא אמרתי להתעלם מהם,וגם לא אמרתי שקל
גם כתבתי שם שאנשים לוקחים את הצרות שלהם בצורה לא נכונה והורסים לעצמם את כל החיים
נגיד במקום יום או תקופה קצרה
מקווה שהצלחתי להסביר לכן
QUOTE (limaori @ 07/06/2007) קאריני שלי... אלו באמת בעיות
בעיות שנשארים איתם כל החיים...
אבל נגיד שמישהו מאכזב מישהי, או חברה שפוגעת
נכון זה כואב , אבל אחרי זה?!
צוחקים על זה
אז צריך לקחת כל דבר בפרופורציה..
שאוית כמעט אנסו הייתי בדיכאון חודש
אבל לא נתתי לזה להשתלט עליי
כי אם לא זה ירדוף אותך לכל החיים!
כ"כ מבינה אותך |: