QUOTE (שנששן @ 07/06/2007) נכון שהצרות גודלות עם הגיל..
אבל כרגע..אנחנוווו חושבים שהצרות שלנו
הכי גדולותתתת והכי כואבות..!
יהיה בסדר מאמי..
זה סתם עוד יום מעצבןןןן..!
אוהבתת ותמיד פה בשיבלךך😊
=\
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי