יש רגעים
נגמרות לי המילים
רק הראש מלא תמונות
רעשים ודמיונות
רגעים
נגמרים ההסברים
רק הלב עובד שעות
לכסות את הדמעות
אם יש גן עדן
או מקום מסתור עכשיו
חבקי אותי ואת פצעי
וקחי אותי אליו
אמא
אני רוצה בנפש פנימה
לחזור הביתה, אל ביתי
כמו שהיה בילדותי
קורא לך - אמא
אני רוצה בנפש פנימה
לחזור אלי ואל דמותי
שלא אצא מדעתי
יש רגעים
לא יודע מה עושים
מול עיניים אדומות
מול גבהים ותהומות
רגעים
שהכל נשבר בפנים
וכולם אומרים תפילות
ואני מלא קללות
אם יש גן עדן
או מקום מסתור עכשיו
חבקי אותי, את כאבי
וקחי אותי אליו
אמא, אני רוצה...
אם יש גן עדן
או מקום מסתור עכשיו
קחי אותי אליו
נשבעת לכם שבא לי פשוט לחזור להיות ילדה קטנה...כמה פעם
כי איזה דאגות כבר היו לי...תחשבו על זזה היו מאכילים אותנו משכיבים אותו לישון
לוקחים אותנו לכל מקום
והדאגה הכי גדולה שלנו הייתה שהשתנו בחיתול...
וגם ככה אפשר להתחיל הכל מחדש
לשנות את כל מה שלא היה צריך לקרות וקרה
תאמת גם עכשיו הדאגו שלנו לא כל כך גדולות...
מה שה"הוא" לא אוהב אותנו
שה"חברה" מרכלת עלייך
שטויות...
הצרות הגדולות יהיו לך בעתיד!
ליאורי- לא אכפת לי מההוא שלא אוהב... 😊
ובאמת שחושבים על באמת אולי הבעיות לא הכי גדולות וזה...אבל שנמצאים בהם זה אחי נורא
קרנו'ש-כן אולי 😊 סתם מצב רוח כזה מעצבן..יותר מידי דברים על הראש
אשמח לעזור לך אם את רוצה =]
שיר מדהים..
ואני עם ליאורי..הצרות הגדולות יהיו בעתיד..
קרנוש אין מה לעזור ממש...סתם לא אוהבת את היום הזה
לידורי- טוב אוקי זה לא הכי צרות דברים שיש לעשות היום ויותר מידי דברים לימודים כאב בטן ענקי
בייביסיטר ועוד אלףף ואחת דברים שיש לעשות שאין לי כוח היום ובגלל זה בבא לי להיות קטנה כי הם
לאא צריכם לעשות את הדברים האלה...
וכן שיר הורס 😊
ועוד כמה דברים שלא הייתי צריכה לעשות 😊
מקווה שהכל בסדר ממאמי
אוהבת אותך:]
"הצרות גדלות עם הגיל" 😊
אוקי מאמי
יש ימים כאלה
מחר יום חדש (:
QUOTE (סוופרמאמי @ 07/06/2007)
לידורי- טוב אוקי זה לא הכי צרות דברים שיש לעשות היום ויותר מידי דברים לימודים כאב בטן ענקי
בייביסיטר ועוד אלףף ואחת דברים שיש לעשות שאין לי כוח/
הלוואי ואלו היו הצרות של כולנו!
אם את צריכה משהו אני פה (:
חופי- הכל מצויין מאמי אני בסדר אין לי כוח פשוט היום לכלום ודווקא היום אני צריכה לעשות הכל
קרנו'ש-בדיוק...תאמיני לי שגם היום בערב יהיה בסדר יותר
לידרוי- אני לא קוראת לזה צרות זה יותר עצלנות אין לי כוח לדברים האלה היום
דווקא היום אופי חחח....טוב יאללה אני חייבת ללכת יש לי איזה עשרים דברים לעשות
אוהבת אותך טוויטי שלי
נכון שהצרות גודלות עם הגיל..
אבל כרגע..אנחנוווו חושבים שהצרות שלנו
הכי גדולותתתת והכי כואבות..!
יהיה בסדר מאמי..
זה סתם עוד יום מעצבןןןן..!
אוהבתת ותמיד פה בשיבלךך😊
את האמת אין מה לעשות
אי אפשר להישאר ילדים לנצח
זה חלק מהחיים
ושתדעי שמהדאגות האלה
אנחנו רק לומדים להעריך, לקבל ולהבין דברים
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני כמוך.. אבל אצלי זה לא עצלנות זה קצת יותר מזה..
אבל מילא.. יהיה בסדר אה ... =P
QUOTE (limaori @ 07/06/2007) תאמת גם עכשיו הדאגו שלנו לא כל כך גדולות...
מה שה"הוא" לא אוהב אותנו
שה"חברה" מרכלת עלייך
שטויות...
הצרות הגדולות יהיו לך בעתיד!
נכון מאוד
בידיוק מה שבאתי להגיד