לא יודעת התתמודע שלי גורם לי לחשוב שלא יהיה דבר כזה=\
מאמי אל תפחדי ותחשבי על דברים כאלה..
אוהבת אותך =]
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) 😢
אני מפחדת כי ניפגע לי הבית במלחמה של שנה שעברה.
הייתי בבית והכל.
ניכנסתי לחרדות וכאלה.
ואתמול בלילה קמתי בבהלה מן השינה, כי היה תרגיל בפיקוד הצפון ליד הבית שלי והיו מלא מטוסים וכאלה..
אז הכל מעל הבית שלי.
ובכיתי בלי הפסקה מהבהלה.
אני ניחרדת מעצם המחשבה שזה יכול לשוב.
ועוד בכלל אמרו שתהיה מלחמה ב-21 לחודש הזה.
יא אמאלה מאמי אל תיהיי ככה הכל יהיה בסדר!!
מה פתאום לא שמעת ב 21 יוצאים לחופשה באילת כוווווולם..
ואני לוקחת אותך איתי במזוודה ושומררת עליך טוב טוב 😊
מואאה תחשבי על הטוב יפתי..
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 07/06/2007) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) 😢
אני מפחדת כי ניפגע לי הבית במלחמה של שנה שעברה.
הייתי בבית והכל.
ניכנסתי לחרדות וכאלה.
ואתמול בלילה קמתי בבהלה מן השינה, כי היה תרגיל בפיקוד הצפון ליד הבית שלי והיו מלא מטוסים וכאלה..
אז הכל מעל הבית שלי.
ובכיתי בלי הפסקה מהבהלה.
אני ניחרדת מעצם המחשבה שזה יכול לשוב.
ועוד בכלל אמרו שתהיה מלחמה ב-21 לחודש הזה.
אוי 😢
אני מתארת לעצמי את החרדות שיש לך
תהי חזקה מאמי
ואם תהי שוב מלחמה תסעי מהצפון
אווח החיילים 😢
קרן כל הבעיה שהמלחמה שתבוא
לא תהיה רק בצפון, אלא בכל הארץ , כ ל הארץ !
ואני מדברת על סדר גודל של מלחמת עולם,
יש אנשים שלא יאמינו לזה, אבל מי שמקורב לצבא ולדת {ואני מבקשת שלא ייפתח על זה דיון} .
אבל אני שומעת כל היום רק על ההיתחממויות, ועל העברת נשקים ומסרים מהצבא.
אירן, סוריה, לבנון, צרפת ורוסיה יהייו נגדנו לפי מה שאומרים,
ורק ארצות הברית יהיו איתנו. .
אז..
מלחמה בצופן ?
הייתה וניגמרה.
המלחמה הבאה ?
היא בכל הארץ
ולא יהיה לאן לברוח.
אוווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
בעעע.
אני רועדת משהו ..
כן
גם אני שמעתי על מלחמה בעוד שבוע :|
ומה ההקשר של הדת? בתנך היה כתוב?
ולמה צרפת?
במלחמה הקודמת הם היו בעדנו אם אני זוכרת נכון
גם אני לפני שבוע כל השבוע שמעתי שהיו מסוקים..לא הפסיקו לתרגל
אבל אל תחשבי על זה כל עוד אין מלחמה
נראה לי הכל סתם שמועות ואנשים נכנסים ללחץ ...
תרגילים עושים כי יש אחוזי סיכון מסוימים וצריך להיות מוכנים
אבל בכללי אחרי דו''ח וינוגרד אין סיכוי שאולמרט יצא למלחמה מעצמו
רוב הסיכויים שסוריה תתקוף אותנו..
הרי הם רוצים את הגולן,
והם אמרו שהם ישיגו אותו בכל מחיר.
ואם לא,
אז בטח יהיה משהו בעזה.
אבל אמן אמן ולא תהיה !!!
וכן, אם תהיה זה יהיה בכל הארץ .. הרי זה יהיה סוריה, ואז איראן תצטרף.
יהיה בסדר ... צריך לקוות .
אני לא שמעתי אבל שצרפת תצטרף במקרה ותהיה ..
QUOTE (_קרנוש_ @ 07/06/2007) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 07/06/2007) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) 😢
אני מפחדת כי ניפגע לי הבית במלחמה של שנה שעברה.
הייתי בבית והכל.
ניכנסתי לחרדות וכאלה.
ואתמול בלילה קמתי בבהלה מן השינה, כי היה תרגיל בפיקוד הצפון ליד הבית שלי והיו מלא מטוסים וכאלה..
אז הכל מעל הבית שלי.
ובכיתי בלי הפסקה מהבהלה.
אני ניחרדת מעצם המחשבה שזה יכול לשוב.
ועוד בכלל אמרו שתהיה מלחמה ב-21 לחודש הזה.
אוי 😢
אני מתארת לעצמי את החרדות שיש לך
תהי חזקה מאמי
ואם תהי שוב מלחמה תסעי מהצפון
אווח החיילים 😢
קרן כל הבעיה שהמלחמה שתבוא
לא תהיה רק בצפון, אלא בכל הארץ , כ ל הארץ !
ואני מדברת על סדר גודל של מלחמת עולם,
יש אנשים שלא יאמינו לזה, אבל מי שמקורב לצבא ולדת {ואני מבקשת שלא ייפתח על זה דיון} .
אבל אני שומעת כל היום רק על ההיתחממויות, ועל העברת נשקים ומסרים מהצבא.
אירן, סוריה, לבנון, צרפת ורוסיה יהייו נגדנו לפי מה שאומרים,
ורק ארצות הברית יהיו איתנו. .
אז..
מלחמה בצופן ?
הייתה וניגמרה.
המלחמה הבאה ?
היא בכל הארץ
ולא יהיה לאן לברוח.
אוווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
בעעע.
אני רועדת משהו ..
כן
גם אני שמעתי על מלחמה בעוד שבוע :|
ומה ההקשר של הדת? בתנך היה כתוב?
ולמה צרפת?
במלחמה הקודמת הם היו בעדנו אם אני זוכרת נכון
גם אני לפני שבוע כל השבוע שמעתי שהיו מסוקים..לא הפסיקו לתרגל
אבל אל תחשבי על זה כל עוד אין מלחמה
יש מלא בתנ"ך.
ומלא רבנים אומרים..
בכל אחותי אמרה לי שהרב דויד הבוחצירא {למי שמכיר} ,
אמר שבחודש 8 תבוא גזרה על עם ישראל.
השם ישמור !
וחופפפפפיייתייי...
שמעתי מש'ו אבל לא שזה ב-21 לחודש.
בכל מקרה,
אני לא מתכוונת לבוא. .
אבל תווודה חיימשליי.
אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך ילדה מדהימה שלי !
Yוב דיי להכניס אנשים לפחד
מה אמרו שגם במרץ, וגם אמרו כל מני דברים
ואמרו דברים
שיגידו אז מה אמרו שגם ב2000 המחשבים יושבתו...
אי אפשר לדעת מה יהיה ושיפסיקו לנחש מה יהיה
בסופו של דבר זה לא בבחירתנו
והתירגולים זה מהחשש שזה יקרה שוב
אבל אנא היום היה בחדשות שאולמדט רוצה לנהל משא ומתן
זה הרבה יותר מורכב
לא סתם ככה יוצאים למלחמה
חבל שאתן מפחידות את עצמכן
לצערי הרב כמעט בטוח שיהיה :/
אל תדאגי אני שומרת עלייך😊
חחח איזה מתוקה את אורררריי. .
את שומרת עליי בגלל שאת בצא או בגלל שאת אוהבת אותי . . ?
חח
QUOTE (G-A-L @ 07/06/2007) צבא...
חחחחחחחחחחחחח
כן את זה הבנתי.
זו הייתה שאלה מכשילה . 😊