מלחמה, מלחמה, מלחמה.
זה מה שבראש שלי כל היום.
כל היום הראש שלי בזה.
אני ממש מפחדת. .
בקרוב מאוד, פאק !
אוי כן בדיוק ידיד שלי אמר לי משהו על זה 😢
לא רוצה שיגיע!!
לא רק בגללי והמשפחה שלי,יותר בגלל החיילים שנלחמים שם :|
הלוואי שלא תהיי מלחמה
אבל מאמי אל תחשבי על זה יותר מידי...
^^
אמרו שיכול להיות שתיהיה מלחמה בארץ
ו...אמל'ההההההההההההההההההההההה יאו גם אני חושבת על זה
במלחמה הקודמת אח של חברה לשעבר של אחי נפטר...מזה בכיתי לא הכרתי אותו ממש
אבל זה עצוב
זה מפחיד אותי...
ויש לי בן דוד שהוא בצבא ולא רק החילים שאני מכירה..
זה מפחיד
רק שלא יקרה כלום 😢
😢
אני מפחדת כי ניפגע לי הבית במלחמה של שנה שעברה.
הייתי בבית והכל.
ניכנסתי לחרדות וכאלה.
ואתמול בלילה קמתי בבהלה מן השינה, כי היה תרגיל בפיקוד הצפון ליד הבית שלי והיו מלא מטוסים וכאלה..
אז הכל מעל הבית שלי.
ובכיתי בלי הפסקה מהבהלה.
אני ניחרדת מעצם המחשבה שזה יכול לשוב.
ועוד בכלל אמרו שתהיה מלחמה ב-21 לחודש הזה.
איפה בארץץ?!
בדרוםם או שעוד פעםם בצפוןן?!
נוווו לא פיירררר..!
תהיוו חזקיםם הכל יהיה בסדר!!
זה כל כך מפחיד...
בצלחמה איך שהוא
נפל 10 מטר ליד בית והוא לא התפוצץ במזל
ונכנס לחדר שלי ושל אחי רק הכדורים
זה לא קל
ואני עוד גרה בדיוק ליד רפאל
ומאז המלחמה הם מגבירים את הניסויים
והניסויים בים, ואת יודעת איזה בומים זה עושה
אנחנו שומעים סירנות כמעט כל יום
למרות שזה עדיין שקט כמה שיותר
זה לא קל
אי אפשר לצאת מזה
תראי לך מה עוברים באנשים משדרות
פשוט כואב הלב...
זאת המלחמה הראשונה שלך בחיים והלוואי האחרונה
אבל תהיי חזקה
תראי לך על החיליים...
תהיי חזקה בשבילם!!!!
מאמלה מאיפה אתם יודעים שתהיה מלחמה לא שמעתי עלך זה !!!
זה ממש מפחיד.. לא שוב 😢
גם אותי זה כל כך מפחידד!!
רק לחשוב על זה..
שנה שעברה יומיים אחרי שחזרתי לארץ מהפלגה התחילה המלחמה המפגרת הזאת!!
נקווה שהכל יהיה בסדר!!
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) 😢
אני מפחדת כי ניפגע לי הבית במלחמה של שנה שעברה.
הייתי בבית והכל.
ניכנסתי לחרדות וכאלה.
ואתמול בלילה קמתי בבהלה מן השינה, כי היה תרגיל בפיקוד הצפון ליד הבית שלי והיו מלא מטוסים וכאלה..
אז הכל מעל הבית שלי.
ובכיתי בלי הפסקה מהבהלה.
אני ניחרדת מעצם המחשבה שזה יכול לשוב.
ועוד בכלל אמרו שתהיה מלחמה ב-21 לחודש הזה.
אוי 😢
אני מתארת לעצמי את החרדות שיש לך
תהי חזקה מאמי
ואם תהי שוב מלחמה תסעי מהצפון
אווח החיילים 😢
מקווה ורוצה להאמין שלא תהיה
למרות שבתוך תוכי אני יודעת שכן...😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_קרנוש_ @ 07/06/2007) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 07/06/2007) 😢
אני מפחדת כי ניפגע לי הבית במלחמה של שנה שעברה.
הייתי בבית והכל.
ניכנסתי לחרדות וכאלה.
ואתמול בלילה קמתי בבהלה מן השינה, כי היה תרגיל בפיקוד הצפון ליד הבית שלי והיו מלא מטוסים וכאלה..
אז הכל מעל הבית שלי.
ובכיתי בלי הפסקה מהבהלה.
אני ניחרדת מעצם המחשבה שזה יכול לשוב.
ועוד בכלל אמרו שתהיה מלחמה ב-21 לחודש הזה.
אוי 😢
אני מתארת לעצמי את החרדות שיש לך
תהי חזקה מאמי
ואם תהי שוב מלחמה תסעי מהצפון
אווח החיילים 😢
קרן כל הבעיה שהמלחמה שתבוא
לא תהיה רק בצפון, אלא בכל הארץ , כ ל הארץ !
ואני מדברת על סדר גודל של מלחמת עולם,
יש אנשים שלא יאמינו לזה, אבל מי שמקורב לצבא ולדת {ואני מבקשת שלא ייפתח על זה דיון} .
אבל אני שומעת כל היום רק על ההיתחממויות, ועל העברת נשקים ומסרים מהצבא.
אירן, סוריה, לבנון, צרפת ורוסיה יהייו נגדנו לפי מה שאומרים,
ורק ארצות הברית יהיו איתנו. .
אז..
מלחמה בצופן ?
הייתה וניגמרה.
המלחמה הבאה ?
היא בכל הארץ
ולא יהיה לאן לברוח.
אוווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
בעעע.
אני רועדת משהו ..
אללה מחר הולכים לחדש את הדרכון ולהוציא ויזה... יש מלחמה ? אני לא פה
אמל'ההה...
לא רוצההה@!
אוףף נמאס כבר מהערביםםםם השעידים
האלההההההה...שיכחדוו אמןן!
יימח שמםם!!!!!!!
שונאתת אותםם!
חברה שלי סיפרה לי שדודה שלה
שגרה במעלות התקשרה ואמרה לה
שכל הזמן יש מטוסים ועושים תרגיל
ונפל בעיר שלי פעם אחת ועוד לא הייתי
במקלט וזה היה כזה מפחיד היה בום ענקי \=
אין לי כוח לעוד מלחמה, הספיק לי החופש הקודם 😢