אאאללההן חברה'לעך😊
מה קורה? מה שלומכם?! הכל טוב? 😂
טטוובבב, אני ממש אבל ממש חייב עזרה.
צריך שתעזררו לי למצוא רעיונות לפעילויות חברתיות
שאפשר לעשות לילדים בכיתה י', בני 16.
הכוונה למשחקי חברה כאלו מגבשים ודברים נחמדים
שייתפסו את העין, את הרצון ואת היד זה של זה
כדי לשנס מותניים ולפעול בחברותא😊
תודות לעוזרים 😁
חחח איזה רעיונות
אממ...
לא עולה לי כלום לראש :|
אני כבר אחשוב על משהו..
אמת או חובה חחחח..
למה זה מאמווש
זה אמור להיות עם מסר?...
או סתם משו כיף?
בנים או בנות? או שניהם?
אהממממ
אני אישית חולה על המשחק, בכל גיל
שכחתי איך קוראים לו
קיצר שעושים מעגל של כיסאות כולם עומדים על הכיסאות מותחילים ללכת עליהם, כל פעם מוציאים כיסא, והמטרה בסוף היא שיהיו כמה שיותר ילדדים עומדים על כיסא אחד.
מי שנופל נפסל.
משחק משחרר מצחיק, יש מגע ומגבש ! 😊
סתם משהו כיף, ולבנים ובנות ביחד..😊
חופית,
הבי"ס שלנו ביטל לנו את הטיול השנתי, אחרי שלשכבות יא' ויב'
היה טיול שנתי.
וכדי לפצות אותנו, איכשהו,
ביום שלישי הקרוב עושים לנו יום כיף לכל השכבה
אבל בהתחלה, בבוקר, עושים פעילות כיתתית כל כיתה
במסגרת הכיתה שלה ואני אחד מאלו שהתנדבו
לארגן את מה שנעשה בפעילות הזו ולכן אני מממממממששששש
צריך עזרה....
תודה לעוזרים.
QUOTE (mayafi16 @ 06/06/2007) אהממממ
אני אישית חולה על המשחק, בכל גיל
שכחתי איך קוראים לו
קיצר שעושים מעגל של כיסאות כולם עומדים על הכיסאות מותחילים ללכת עליהם, כל פעם מוציאים כיסא, והמטרה בסוף היא שיהיו כמה שיותר ילדדים עומדים על כיסא אחד.
מי שנופל נפסל.
משחק משחרר מצחיק, יש מגע ומגבש ! 😊
נשמע מעניין..
את יכולה להסביר טיפה יותר על איך משחקים?
פשוט..זה לא כזה ברור ממה שכתבת.
תודה😊
נשיקה סטירה חחח
אממ תקשיב אתה יכול לקחת
כובע ובתוכו לשים פתקים קטנים
בכל פתק שם של אחד ממי שבקבוצה
מי שמוציא צריך להגיד תכונה אחת טובה
באותו בנאדם שיצא השם שלו ומה הוא היה
רוצה לקחת ממנו אליו
מניסיון זה מעולהההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראי בפעילות אתה צריך להעביר איזשהוא מסר
אי אפשר לעשות פעילות בלי כיוון
אם אתה רוצה עשיתי פעם פעליות על גבורה ומנהיגות...
חפש את המטמון בכל רחבי הבי"ס!!
אממ מה שאנחנוו עשינוו בערב כיתה שלנו..!
תחלקו את הכיתהה לשתי קבוצות..!
ותכינוו כל מיני שאלות...עם תשובותת מראש!!
תבחר שאלות שקשורותת איכשהו לאותו יום..
או אפילו סתם שאלות יידע..שאלות מצחיקות
ואז תשאלוו כל קבוצה שאלהה בתורה..@!!
וקבוצה שעונה נכוןן אתם רושמים בלוח
שיש לאותה קבוצה נקודה..!
וככה עד שתהיה קבוצה מנצחת..!
זהה מצחיייקק ומאוד מגבשששש!
אוש! אני אנסה להסביר.
קוראים לזה "אורגיה בשחקים"
כל ילד לוקח כיסא ועושים מעגל איתם, כל ילד נעמד על הכיסא שלו, יש ילד אחד שהוא המפעיל -במקרה הזה זה אתה, אתה לא עומד על כיסא אלא נשאר בחוץ.
כשאתה נותן את האות הילדים מתחילים ללכת בכיוון אחד על הכיסא,וכל ילד עובר לכיסא שלפניו, ככה הם עושים סיבובים וכל ילד דורך על כל הכיסאות, במהלם הסיבובים אתה כל פעם בא ומוציא כיסא, ככה שיוצא שכל פעם שאתה מוציא כיסא הילדים מצטופפים על פחות כיסאות
יכול לצאת מצב שכיתה של40 ילדים תצטופף על 15 כיסאות. זה ממש מצחיק-ומי שנופל נפסל
מקווה שעזרתי😊
אמממ...שעשיתי פעולות מגבשות בימי ההדרכה שלי
היה משחק
שפורסים על הריצפה שמיכה קטנה או חתיכת בד ועליה מצטופפים
כמות ילדים והמטרה הוא להפוך את השניכה או הבד תוך כדי שהילדים עליה
זה מגבש ברמות שכול אחד נעזר בשני בשביל להפוך את השמיכה ואסור לצאת ממנה הכול נעשה
שאתה נמצא עליה ..
זה כימעט אותו משחק כמו הכיסאות רק מאתגר יותר.
או לתת סיטואציות כמו "אישה עם צירים ואינסטלטור" אנערף ולהוריד להם מילים חשובות שהם מדברים ביינהם כמו את האות ל' או את המילה "כן" או "לא"
זה פשוט מצחיקקק!
בהצלחה לך..
מור'צי 😊