פארק מים או ים יכול להיות כיף לא?
ברור שיכול להיות כיף
במידה שתממני 😉 חחחח
תודה רבה על כל העצות..😊
אהבתי את האורגיה בשחקים ואת הקטע עם הסדין..חחח
עכשיו כשאני יודע על מה מדובר עשו לנו את זה כבר פעם
בסדנת מנהיגות או משהו כזה אנאערף..😊
תודה רבה..
למי שישש עוד רעיונות-שלא ייתבייש😊
עזרתם לי מאוד😊
אמת או חובה
נשיקה סטירה
חבילה עוברת
הרבד הזקן... 😛
יש דוגמיתת..סתם זה היה כזה מצחיק עם מבוגרים שהייתי חייבת לתת להם צילום!
אופס גדולל:/
מישהוא יודע להקטיןן???
לא יודעת איך מסבירים את זה..
בעיקרון זה ככה: כל אחד מקבל דף, וכותב את השם שלו למטה מאחורה.. ואז מעבירים את הדפים (יושבים בעיגול..) וכל אחד שמגיע אליו הדף, צריך לכתוב תכונה טובה על אותו אדם.. (כאילו, יוצא שלכולם יש דפים, ומעבירים אותם במעגל.. כל נגיד 10 שניות.. אז ב10 שניות צריך לכתוב תכונה טובה.. אבל תכונה באמת, לא "מהממת, מתוקה, יפה וכו'"..
ויש את אותו רעיון שמעבירים דפים במעגל, אבל עם סיפור..
כל אחד מתחיל סיפור, והוא צריך לכתוב 3 שורות של התחלת הסיפור, ולקפל את 2 השורות הראשונות, ככה שהבא אחריו יראה רק שורה אחרונה, ואז הוא ממשיך את הסיפור, וככה עד סוף הדף.. ואז מקריאים את הסיפורים.. ויוצא סיפורים מצחיקים..
נשמע מעפן, אבל כשעשיתי את זה לחניכות שלי, יצא יפה.
תודה ענקית לכן😊
ומור, אני מכיר...
גם אני עשיתי את זה פעם..חחח אחד ה-דברים😊
ברוש, תודה מאמי😊
אהבתי..😊
תודה תודה תודה..😊
QUOTE (oshri_Ok @ 09/06/2007) ברוש, תודה מאמי😊
אהבתי..😊
הבנת מה ניסיתי להסביר?
ותעדכן לגבי מה עשית בסוף ואיך היה.. בהצלחה! 😊
ממ הביאו פה רעיונות חמוודים,
אין לי עוד. :\
תעדכן מה בחרת ואיך היה. 😊
3>