כל יום המנהל שלה מתקשר לבית לומר שהיא מבריזה..
זה קורע אותי כל פעם מחדש..
(עכשיו הוא התקשר שוב.. חחח)
היא בכיתה ו', והיא מלכת הכיתה, וממרידה חצי כיתה כמעט כל יום להבריז..
חחחחחח והבצפר נעלב..
כאילו, יאללה, עוד 3 שבועות מסיימים לימודים.. ואז הם כבר לא יהיו שייכות למוסד הזה..
שיבליגוו.. חחחחחח 😂
חחחחחחח בכל זאת כיתה ו' חחח מצחיקה
בא לי גם להיות בכיתה ו' : (
אני לא הייתי רוצה לחזור לכיתה ו'..
יאללה, מתה כבר לסיים..
עוד שבוע, הכל מאחורי!!
(חות ממועד ב' מתמטיקה..)
חחחחחחחח איזו קורעת
היו זמנים😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תשבבבעי בכיתה ו ממברייזים?!
אצלנו לא היה את זה בביסודי😁
חח טירוףףף כיתה ו' מבריזים?!!
מצחיייקה..
אני מתהה שזה ייגממרר..עוד שבוע וחצי ופאקיינג זהו 😊
אוווווווהבת
-רעות-
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 06/06/2007) תשבבבעי בכיתה ו ממברייזים?!
אצלנו לא היה את זה בביסודי😁
חח
גם אצלנווו 😊
חחחחחחח כיתה ו' מבריזים ?! עהאה :]
חמודה !
אצלנו ביסודי
לא היינו מבריזים, היינו מסבנים מורות 😊 😛
QUOTE (loisana11 @ 06/06/2007) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 06/06/2007) תשבבבעי בכיתה ו ממברייזים?!
אצלנו לא היה את זה בביסודי😁
חח
גם אצלנווו 😊
בכיתה ו' לא ידעתי מזה להבריז חחחחח
הילדים של היוםם 😛
QUOTE (loisana11 @ 06/06/2007) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 06/06/2007) תשבבבעי בכיתה ו ממברייזים?!
אצלנו לא היה את זה בביסודי😁
חח
גם אצלנווו 😊
חחחח כנ"ל 😁
התחלתי להבריז רק בכיתה ט'..
הילדים של היום....
חחח כבר בכתה ו' ??
מי ידע אז בכלל מה זה להבריז ? חחח