חח אני התחלתי בז' כמובן
שגיליתי את הערסים😁 חחחחחחחחחחחחח
אבל בכיתה ו' ?! חחחחחחחח זה מצחיק
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 06/06/2007) חח אני התחלתי בז' כמובן
שגיליתי את הערסים😁 חחחחחחחחחחחחח
אבל בכיתה ו' ?! חחחחחחחח זה מצחיק
אני בכיתה ח'.. כשחברה שלי חזרה משליחות..
והיא ממש שובבה... והייתה מבריזה הרבה..
ואז שמו אותי על ריטלין.. חחחח
עד אז- הייתי מלכת החננות.. (לא לגמרי, אבל לא הכרתי את המושג הברזה, עונשים וכו'..)
והיא ממש שובבה אחותי..
זה לא רק ההברזות, זה בכלל שהיא ילדה חצופה..
כל השכבה כזו.. והחבורה שלה בכלל..
המורה שלהם בוכה כל יום בכיתה.. חח..
לדעתי היא לא צריכה להישבר להם בפרצוף.
(זה לא הסיבה היחידה שהיא סתומה.. אבל זו אחת מהם..)