איזה מבאס..
שונאת את מזג האוויר.
יש לי חום 38.2
ואני מרגישה שאני מתאדה, והעיינים שורפות ואני חיוורת וכל החצ'קונים שלי בולטים.. 😢
אני מזעזעת..
והגבר שלי התקשר, ובדיוק נפל איזה משו והתחלתי לבכות.
אז אמרתי לו שנדבר מאוחר יותר כי אני במצב רוח קטנוני ואנלא רוצה לריב איתו..
איזה מבאסת אני.
ועכשיו אני מחכה שאחיות שלי יבואו הבייתה ואז אני ילך להתקלח ולישון..
ובמסן עכשיו, אז שאלתי אם הוא נפגע שברחתי מהטלפון, והוא אמר שלא, והזכיר לי שהוא אוהב אותי.. 😁
קיצר, זהו..
אוווףףף.. יש לי אפצ'יי. 😢
שלחתי בטעות פעמיים.. חח לא נורא :]
אוהבבת
ווא.. תרגישי טוב מאמי .. :]
חח חמודה..
לכולם יש ימים שכאלה = \
תרגישי טוב(:
יאאא תרגישי טוב מאמי
החלמה מהירה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי,
תרגישי טוב !! החלמה מהירה לך..😊
אוהבת אותך המון..
מואהה
נרדמתי ב7 וקמתי ב9 וחצי.. ועכשיו אני לא יכולה להירדם.
אני יחכה עד שהגבר שלי יגיע הבייתה מאירוע שהוא שמה ויבקש ממנו להרדים אותי..
הוא תמיד יודע איך. חח
חח חמודה
אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב
אוהבתת3>
לי יש וירוס ועכשיו אני מפספסת מתכונת בגלל זה 😢
לא כיף לי !
החלמה מהירה מאמי שלי!
ויהיה בסדר.. אח תהיי מבואסת! 😊